لزوم برنامه‌ریزی و هماهنگی یکپارچه در حوزه‌های قضایی و انتظامی

15:59 - 18 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۸۷۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر برنامه‌ریزی و هماهنگی یکپارچه در حوزه‌های قضایی و انتظامی در حل مشکلات موجود در استان گفت: این دو از یک خانواده هستند و اگر مشکلی در یکی از آن‌ها مشاهده شد؛ وظیفه داریم که نسبت به حل آن اقدام کنیم.
فصل مشترک حوزه قضایی و انتظامی، امنیت است انسجام و امنیت پایدار استان در گرو داشتن همکاری متقابل می باشدبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت‎الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه مشترک قضایی و انتظامی استان زنجان به مناسبت هفته نیروی انتظامی که با حضور معاونین دادگستری، روسا و دادستان‌های حوزه‌های قضایی و فرماندهان انتظامی استان در سالن کنفرانس دادگستری برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: ارتباط بیشتر حوزه قضایی و انتظامی هیچ منافاتی باهم ندارد و از نیروی انتظامی می‌خواهیم که دستگاه قضایی را از آن خود بداند که البته این موضوع از سوی مجموعه دادگستری نیز متقابل است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه فصل مشترک حوزه قضایی و انتظامی امنیت است و در صورت داشتن همکاری متقابل ما یک انسجام و امنیت پایداری را در استان خواهیم داشت، گفت: در واقع امنیت گستره عظیمی دارد؛ چون اگر امنیت نباشد، اقتصاد، ارامش و ... معنایی نخواهد داشت؛ پس باید خداوند را سپاسگزار باشیم که این سرمایه بزرگ در کشور محقق شده است.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی و هماهنگی یکپارچه در حوزه‌های قضایی و انتظامی در حل مشکلات موجود در استان افزود: این دو از یک خانواده هستند و اگر مشکلی در یکی از آن‌ها مشاهده شد؛ وظیفه داریم که نسبت به حل آن اقدام کنیم.

در ابتدای این نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان ضمن تاکید بر همکاری متقابل نیروی انتظامی و مجموعه قوه قضاییه اظهار کرد: نیروی انتظامی دو بال قوه قضائیه است و قطعا فعالیت بهتر این دو مجموعه به یکدیگر وابسته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان با اشاره به برخی از آسیب‌‍‌های اجتماعی موجود در استان افزود: بر همین اساس کمیسیون جرائم خاص در استان تشکیل شده است که علل و عوامل وقوع برخی از جرائم بررسی شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *