ترافیک بالای مراجعان سایت را با کندی مواجه کرده/ ثبت نام تا 25 دی تمدید شد

15:28 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۸۸۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
ایران‌خودرو در رابطه با دلیل کندی سایت فروش اینترنتی محصولات گفت: ترافیک بالای مراجعان سایت را با کندی مواجه کرده و به همین دلیل ثبت نام تا 25 دی تمدید شد.

خبرگزاری میزان _ شرکت ایران‌خودرو قرار بود روز گذشته فروش فوق‌العاده چند محصول خود را از طریق قرعه‌کشی داشته باشد اما از همان ابتدای آغاز ثبت‌نام، سایت این شرکت برای متقاضیان از دسترس خارج شد.

پس از اعلام این شرکت مبنی بر تمدید یکروزه ثبت‌نام این دوره از قرعه‌کشی، سایت ایران‌خودرو از صبح امروز بار دیگر از دسترس خارج شد.

خبرگزاری میزان در این رابطه دیروز و امروز خبرهایی را منتشر کرد که با توضیح شرکت ایران‌خودرو همراه شد. ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پس از رفع اختلال روز گذشته، با توجه به ترافیک بالای مراجعان برای ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو، این سایت با کندی مواجه شده و تعداد زیادی از متقاضیان در صف انتظار ورود به سایت مانده‌اند. 

در حال حاضر با وجود کندی، ثبت نام در حال انجام بوده و فقط روز جاری نزدیک به ۶۰۰ هزار نفر از متقاضیان موفق به ثبت نام اولیه شده اند. 

مشتریان از بابت از دست رفتن زمان ثبت نام نگران نباشند و با توجه به تمدید طرح فروش تا پایان روز یک‌شنبه ۲۵ دی‌، شتابی برای ثبت‌نام نداشته باشند و در صورت مواجهه با کندی و عدم ورود، در ساعت دیگری به سایت فروش مراجعه کنند.

در طرح فروش فوق‌العاده، چهار محصول سورن پلاس دوگانه سوز، پارس سال سفارشی ELX، پارس سال سفارشی با موتور XU۷P و راناپلاس عرضه شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *