20 زندانی جرایم غیرعمد با کمک دروازه ‌بان تیم‌ملی کشور پس از 3 سال آزاد شدند

12:32 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۴۸۰
دروازه‌بان تیم‌ملی کشور با حضور در ستاد دیه استان اصفهان، زمینه آزادی « 2 زندانی زن و 18 بدهکار مالی مرد» استان را پس از تحمل 3 سال حبس فراهم کرد.

خبرگزاری میزان - سید پیام نیازمند دروازه‌بازان تیم فوتبال که به صورت قرضی در باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان حضور دارد، با نیت آزادی بدهکاران مالی غیربزهکار با اهدای بخشی از پاداش خود در بازی‌های جام‌جهانی به مبلغ 4 هزار میلیارد ریال، زمینه آزادی 2 زندانی زن و 18 بدهکار مالی مرد را از سطح زندان‌های استان اصفهان فراهم کرد.

در فرآیند رسیدگی به پرونده 20 زندانی آزاد شده از سوی این ورزشکار، شکات خصوصی با بذل گذشت 40 درصد از رقم بدهی نقش مهمی در تسریع رسیدگی‌ها داشتند، تا با این همت جمعی و اختصاص مابقی محکومٌ‌به این مددجویان به طور تقریبی پس از تحمل 3 ماه حضور در در ندامتگاه شهرستان‌های خمینی‌شهر، شهرضا، نجف‌آباد، نائین، گلپایگان و اصفهان از بند رهایی یافته و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

پس از بازگشت از رقابت‌های جام‌جهانی قطر بسیاری از بازیکنان متعهد تیم‌ملی کشوربرغم عدم صعود به دور بعدی مسابقات، طبق تعهد قبلی بخشی از پاداش دریافتی خود را صرف امور عام‌المنعفه استان‌های محل تولدشان کردند که سهم دروازه بان 27 ساله تیم‌ملی در این اقدام حسنه بیش از دیگران است.

بیشتر بخوانید:

 ۱۸۰ زندانی با بدهی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان با همت ستاد دیه و خیران گیلانی آزاد شدند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *