رئیس کل دادگستری استان قزوین: مسئولان در خصوص بهبود تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز باید چاره اندیشی کنند

11:42 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۱۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان قزوین، گفت: مسئولان مربوطه باید در خصوص بهبود تصفیه خانه شهرک صنعتی البرز چاره اندیشی کنند و قطعاً دستگاه قضایی نیز در این خصوص پیگیری و حمایت می‌کند.

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان قزوین همراه با امام جمعه، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندار و برخی مدیران شهرستان الوند استان قزوین از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی البرز بازدید کرد.

علی شعبانی در حاشیه این بازدید، اظهارکرد: وضعیت و زیرساخت های نگهداری فاضلاب در تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی البرز به صورت سنتی است که می تواند مخاطراتی را برای محیط ایجاد کند و از حیث زیست محیطی نیز موجب نارضایتی برای اهالی شده است.

وی افزود: استفاده از محصول نهایی این تصفیه خانه در اراضی کشاورزی منطقه نیز جای بحث و بررسی دارد و باید میزان آلایندگی آن توسط کارشناسان تایید شود، تا سلامت عمومی جامعه را به خطر نیندازد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در ادامه بیان کرد: بهبود وضعیت این تصفیه خانه نیازمند سرمایه گذاری و تصمیمات کلان استانی است و مسئولان مربوطه باید در این خصوص چاره اندیشی و از تجربه و نحوه عملکرد سایر استان ها در این خصوص نیز استفاده کنند و قطعاً دستگاه قضایی نیز در این خصوص پیگیری ها و حمایت های لازم را خواهد داشت.

در این سفر یکروزه؛ رئیس کل دادگستری استان قزوین با حضور در دفتر امام جمعه شهر الوند با حجت الاسلام والمسلمین مهدوی دیدار و گفت‌وگو کرد و همچنین با بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان البرز با همکاران قضایی و اداری نیز دیدار کرد.

بیشتر بخوانید:

۳۰ واحد تولیدی با اقدامات دادگستری استان قزوین با بیش از ۴ هزار نیروی کار به چرخه تولید بازگشت

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *