رد پای آنفولانزای نیویورکی در تهران

9:53 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۰۸۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
جدیدترین رمان ژانر کتابستان معرفت با عنوان‌ آنفولانزای نیویورکی منتشر شد.

خبرگزاری میزان - آنفولانزای نیویورکی اولین رمان ژانر معصومه‌ برهانی‌نیا است که وقایع داستان آن در شهر تهران می‌گذرد.

رمان امنیتی آنفولانزای نیویورکی داستان یک دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما است که با زندگی و شغل استاد سختگیرش گره می‌خورد.

آلاء همتی در کنار تحصیل به شغل خبرنگاری هم می‌پردازد. اما زندگی او زمانی دستخوش تغییر می‌شود که بعد از به هوش آمدن خودش را در خانه استاد سهند پایدار می‌بیند!

آنفولانزای نیویورکی به بخشی از پروژه نفوذ و بررسی وضعیت نهادهای فرهنگی و هنری ایران می‌پردازد. البته که تمام ماجرا فقط این بازی موش و گربه نیروهای اطلاعاتی و نفوذی‌ها نیست. در کنار آن با داستانی عاشقانه مواجهیم. داستانی که با دعوا و چنگ و دندان نشان دادن طرفین شروع می‌شود و به اندازه کافی بالا و پایین دارد!

زبان این رمان ، صمیمی و احساسی است و سعی کرده است دنیای دخترانه را به خوبی تصویر کند. از سوی دیگر ابعاد مختلف پروژه نفوذ را در کشورمان ایران روایت کند. پروژه‌هایی که امروز هم با آن مواجه هستیم. این کتاب یک تلنگر خوب برای دقت بیشتر و موشکافانه‌تر به اطرافمان است.

رمان آنفولانزای نیویورکی در ۳۸۲صفحه و با قیمت ۱۷۰هزار تومان روانه کتاب‌فروشی‌ها شده است. این کتاب را می توانید از سایت کتابستان تهیه کنید.

بخشی از کتاب:

آلاء همتی یک دختر معمولی است.

از آن دخترهایی که می خواهد هم مستقل بماند؛ هم از رویاهایش دست نکشد. او در تهران، خبرنگاری می کند و در کنارش درگیر تحصیل در مقطع ارشد سینما است.

سهند پایدار، استاد دانشگاه و جوان ترین تهیه کننده سینمای ایران است که خیلی از فیلم سازها، فیلم نامه نویس ها و بازیگران آرزو دارند در یکی از فیلم های سهند فیلم که مدیرش سهند پایدار است، حضور داشته باشند.

ماجرایی که آلاء همتی و سهند پایدار در «آنفولانزای نیویورکی» درگیرش هستند، تنها درگیری ساده ای میان یک دانشجوی لجباز و استاد سخت کوش نیست. داستان آن ها بوی خون می دهد؛ بوی جنون، خیانت، جاسوسی و عشق!

آنفولانزای نیویورکی یک رمان جاسوسی امنیتی است. قتل هایی سریالی رخ داده و امنیت جمهوری اسلامی زیر سوال رفته است. نیروهای امنتی در حال تلاش برای حل آن هستند و پای آلاء هم وسط می آید.

آیا آلاء در این میان نقشش را به درستی ایفا خواهد کرد یا سهند پایدار از همه چیز با خبر خواهد شد و آلاء جانش را بر سر این کار خواهد گذاشت؟!

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *