مشکلات 4 واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری ایلام رفع و دستور راه اندازی مجدد این واحدها صادر شد

10:55 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۷۰۱۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید مشکلات 4 واحد تولیدی استان باحضور رئیس کل دادگستری ایلام، مدیران و نمایندگان این واحدها مطرح شد و پس از بحث و بررسی دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات و راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی صادر شد.

خبرگزاری میزان - جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید به ریاست عمران علی محمدی رئیس کل دادگستری ایلام و با حضور اعضاء ستاد در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری استان برگزار شد و مشکلات 4 واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه ضمن تأکید بر لزوم حل مشکلات و مسائل شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان خاطر نشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضاییه، مهم ترین هدف از تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان، رونق فعالیت‌های اقتصادی سالم و مشروع با مدنظر قرار دادن ظرفیت‌های بومی است.

وی اضافه کرد: جلسات این ستاد فرصت مغتنمی برای تولیدکنندگان و کارخانجاتی است که به دلیل وجود مشکلات گوناگون بویژه مشکلات حقوقی و قضایی از چرخه تولید باز مانده و می‌توانند از این فرصت به صورت مطلوب بهره برده و واحد تولیدی خود را به چرخه تولید بازگردانند.

علی‌محمدی با اشاره به حمایت همه جانبه دستگاه قضایی از مدیران در مسیر تحقق رونق و جهش تولید، تصریح کرد: مدیرانی که در مسیر حمایت از تولید قصوری داشته باشند، از باب ترک فعل مورد مؤاخذه قرار خواهند گرفت.

رئیس کل دادگستری استان ایلام، به کلیه مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی استان در خصوص حمایت از فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: تصمیمات اتخاذ شده و مصوبات ستاد، باید کارشناسی شده و کاربردی بوده و ضمن رفع مشکلات موجود واحدهای تولیدی از بروز این مشکلات در آینده برای واحدهای مشابه جلوگیری کنند.

گفتنی است در این جلسه مشکلات 4 واحد تولیدی استان با حضور مدیران و نمایندگان این واحدها مطرح شد و پس از بحث و بررسی و تحلیل کلیه جوانب امور، دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات و راه اندازی مجدد این واحدهای تولیدی صادر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *