رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاتمی: مصدومیت‌ها با فشردگی مسابقات افزایش پیدا می‌کند/ میزبانی در تهران کار را برای ما سخت‌تر کرده

8:45 - 19 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۶۸۹۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به اینکه باید در تهران میزبان مسابقات غرب آسیا باشیم، بُعد مسافت شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار مقابل نبوغ اراک در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: به هر حال نبوغ اراک تیم خوبی است و تمام توان خود را مقابل ما خواهد گذاشت تا به نتیجه برسد. تمام تیم‌ها برای ما قوی هستند و باید حواسمان را جمع کنیم تا بدون اشتباه ظاهر شویم تا با امتیاز کامل از زمین خارج شویم.

وی درخصوص فشردگی مسابقات لیگ گفت: می‌پذیریم فشردگی مسابقات زیاد است و باید تمام توان خودمان را به کار بگیریم تا با برتری از زمین خارج شویم. بازی‌ها فشرده هستند و هیچ دیدار آسانی چه در لیگ ایران و چه غرب آسیا وجود ندارد و همین مساله فشار چند برابری به تیم ما وارد می‌کند چرا که هم میزان مصدومیت‌ها با این فشردگی افزایش پیدا می‌کند و هم در کنار آن خستگی بازیکنان بیشتر از قبل می‌شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات غرب آسیا هم در شهر گرگان نیست و باید در تهران از تیم‌ها پذیرایی کنیم بُعد مسافت هم شرایط را برای ما سخت‌تر می‌کند، اما چاره‌ای نیست و باید بهترین خودمان باشیم. در هر صورت در لیگ امسال هیچ بازی آسانی وجود ندارد و باید در بهترین فرم خودمان باشیم تا به موفقیت برسیم و مانند فصول گذشته باز هم به جام قهرمانی دست یابیم.

حاتمی در پایان درباره حمایت‌ها از نماینده گرگان در لیگ بسکتبال خاطرنشان کرد: مسئولان شهر گرگان از جمله شهردار، اعضای شورای شهر و ... در این مسیر خوبی به خوبی از ما حمایت کرده‌اند و از این بابت دست تمام‌تک‌تک این عزیزان را به گرمی می‌فشارم. امیدوارم روند پیروزی‌های ما تداوم داشته باشد تا از این طریق بتوانیم زحمات مسئولان باشگاه را جبران کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *