ارمغانی: برای روزهای بدون حدادی باید برنامه داشته باشیم/ باید سریع‌تر بسکتبال بازی کنیم

7:45 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۶۲۰۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: نداشتن حدادی چالش بزرگی است، اما باید پلن و برنامه مناسب برای چنین روزهای داشته باشیم.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت مصدومیت حامد حدادی پیش از آغاز پنجره ششم انتخابی جام جهانی بسکتبال، اظهار داشت: متاسفانه حدادی مصدومیت سختی داشت و همین چند روز پیش در کشور چین جراحی موفقیت آمیزی داشت. باتوجه به شرایط موجود قطعا حدادی به پنجره ششم نخواهد رسید. باید با همین داشته‌ها پیش برویم و البته باید کمی استایل بازی‌مان را به خاطر نبود حدادی تغییر دهیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، افزود: باید سریعتر بازی کنیم و در فاز دفاعی اگرسیوتر و فشرده‌تر باشیم. باید بازیکنان قد بلند را بیرون از باکس بکشیم و از آنجا به حلقه حمله کنیم. زمان بسیار کم و نهایتا یک هفته‌ای در اختیارمان است و باید این تغییرات را از نظر تاکتیکی اعمال کنیم و این سیستم را جا بیندازیم و با کسب 2 پیروزی دل مردم را شاد کنیم.

وی با تاکید بر غیبت تاثیرگذار حدادی در پنجره ششم، خاطرنشان کرد: بازیکنان باهوشی داریم و برنامه ریزی خواهیم کرد تا به نحو احسن سیستم جدیدمان را در 2 بازی حساس مقابل چین و ژاپن به اجرا دربیاوریم. قطعا نداشتن حدادی چالش بزرگی است، اما این شرایط برای هر تیم ورزشی رخ می‌دهد و باید پلن و برنامه مناسب برای چنین روزهای داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *