قنبری: با آمدن خمز تراکتور هجومی‌تر شده/ بازی با استقلال 100 درصد توانایی من نبود

11:01 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۵۷۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال تراکتور گفت: روز به روز با تاکتیک‌های مربی بیشتر آشنا می‌شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

خبرگزاری میزان - محمد قنبری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در خصوص درخشش خود در بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: تمام بازیکنان مقابل استقلال نمایش فوق العاده‌ای داشتند و من هم توانستم با کمک آنها 2 گل به ثمر برسانم. ما در این بازی علاوه بر کسب 3 امتیار، فوتبال زیبا و چشم نوازی به نمایش گذاشتیم و فکر می‌کنم تمامی فوتبال دوستان از تماشای بازی تراکتور مقابل استقلال لذت بردند.

وی با تأکید بر اینکه هواداران تراکتور خیلی قدرشناس هستند، افزود: هواداران طی روزهای اخیر در فضای مجازی به من لطف داشتند و از نتیجه کسب شده مقابل استقلال و بازی خوب بازیکنان تشکر می‌کردند.

قنبری با بیان اینکه پاکو خمز همچون اکثر مربیان اسپانیایی، علاقه زیادی به فوتبال تهاجمی دارد، توضیح داد: از روزی که خمز سکان هدایت تراکتور را بر عهده گرفته، تیم ما هجومی‌تر شده است. پرس از جلو، فوتبال مالکانه و پاس‌ کاری‌های متعدد همان بازی مورد علاقه بازیکنان است؛ چرا که این سبک، باعث ایجاد موقعیت‌‌های متعدد گلزنی می‌شود.

وی درباره بازی جام حذفی مقابل استقلال تهران، بیان کرد: همچون بازی اخیر، در جام حذفی نیز با تمام قوا برای شکست دادن استقلال تلاش خواهیم کرد. روز به روز با تاکتیک‌های مربی بیشتر آشنا می‌شویم و تیم ما بهتر از این هم خواهد شد.

وینگر تراکتور در خصوص اهداف فوتبالی‌اش، گفت: من هم مثل تمامی بازیکنان دوست دارم پیراهن تیم ملی را بر تن کنم و امیدوارم به این مهم دست یابم.

قنبری در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از زنوزی، مالک باشگاه تشکر می‌کنم؛ چرا که در این شرایط اقتصادی با هزینه شخصی تیم‌داری می‌کند و امکانات فوق العاده‌ای برای تیم فراهم کرده است. همچنین از خمز و دستیارانش هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرده‌اند. می‌خواهم بهتر از این ظاهر شوم. بازی با استقلال 100 درصد توانایی من نبود، هنوز جوان هستم و خیلی اهداف بزرگی در سر دارم.

انتهای پیام/


برچسب ها: تراکتور

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *