دادستان شهرستان خدابنده:دادستانی در حفظ امنیت مردم و جامعه از همه جهات توقف ندارد

14:49 - 17 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۹۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان شهرستان خدابنده استان زنجان گفت: برای حفظ امنیت جامعه باید از جهات گوناگون تدابیر لازم را اتخاد کنیم و اقدام تنها در یک جهت و موردی خاص نمی‌تواند کارساز باشد.

خبرگزاری میزان - وحید بختیاری دادستان شهرستان خدابنده استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد شهدای امنیت، با تاکید بر لزوم برخورد عبرت‌آموز با مخلان امنیت شهرستان خدابنده، اظهار کرد: برای حفظ امنیت جامعه باید از جهات گوناگون تدابیر لازم را اتخاد کنیم و اقدام تنها در یک جهت و موردی خاص نمی‌تواند کارساز باشد.

وی افزود: یکی از مواردی که همواره مدنظر دادستانی شهرستان خدابنده، حفظ و صیانت از حقوق عامه است. دادستانی شهرستان با تمام اشخاص حقیقی و حقوقی که در صدد ضایع کردن حقوق مردم بوده‌اند برخورد قاطع داشته است.

دادستان شهرستان خدابنده ادامه داد: رصد ادارات و کارخانجات و ارگان‌ها و بانک‌ها در جهت پیش‌گیری از فساد و برخورد با عاملان آن از دیگر تأکیدات دادستانی است.

وی با اشاره به تشریح راهکارهای ارتقای نظم و امنیت و تحقق سیاست‌های اساسی دستگاه قضا در شهرستان خدابنده، گفت: جلوگیری از اطاله دادرسی‌ها، نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها، برخورد با مفاسد اقتصادی، برخورد با معترضان به بیت المال، حمایت از مسئولان جهادی و کارآفرینان منطقه، نظارت بر نحوه عملکرد در زندان‌ها، از جمله اقداماتی است که در دستور کار دادستانی قرار دارد.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری ایلام: اهم اقدامات دادگستری استان پیگیری پرونده های بازاست

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *