رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نوری: مدت زمان گزینش آموزش و پرورش 3 تا 5 ماه تصویب شد

14:48 - 17 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۹۰۳
وزیر آموزش و پرورش گفت: در هیأت عالی گزینش تصویب شد که برای گزینش آموزش و پرورش باید طبق قانون همان 3 تا 5 ماه زمان پیش‌بینی شود.

خبرگزاری میزان _ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش درباره گزینش در وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در حال حاضر گزینش در آموزش و پرورش 12 روز طول می‌کشد؛ این در حالیست که بر اساس قانون گزینش بین 3 تا 5 ماه زمان نیاز داد. 

وی ادامه داد: در هیأت عالی گزینش که بنده هم حضور داشتم تصویب شد که برای گزینش آموزش و پرورش باید طبق قانون همان 3 تا 5 ماه زمان پیش‌بینی شود.

نوری تصریح کرد: معتقدم که باید برای گزینش معلمان حداقل یک سال در نظر گرفته شود کمااینکه دستگاه‌های دیگر نیز همین کار را انجام می‌دهند. 

وزیر آموزش و پرورش همچنین در نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخواست کرده است که بر اساس مصوبه جلسه شماره 255 گروه هماهنگی برنامه‌ریزی تربیت معلم و پیشنهاد هیأت عالی گزینش،  پذیرش دانشجوی متعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون سراسری سال 1402 در رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان به شیوه نیمه متمرکز صورت گیرد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *