فلاحت‌زاده: پیراهن استقلال برای برخی بازیکنان گشاد است/ با این شرایط در جام حذفی هم از تراکتور شکست می‌خوریم

0:15 - 18 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۶۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: . استقلال اصلاً در حد و اندازه‌ها خودش ظاهر نشد، مثل اینکه برخی از بازیکنان پیراهن استقلال برای‌شان گشاد است.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال مقابل تراکتور بعد از 14 هفته دومین شکست این فصل لیگ برتر را متحمل شد که در هفته اول هم با نتیجه ۲ بر صفر به سپاهان باخته بود. استقلال اصلاً در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد، مثل اینکه برخی از بازیکنان پیراهن استقلال برای‌شان گشاد است.

وی افزود: بازیکنان دوندگی خوبی نداشتند و ضریب اشتباهات‌شان بالا بود. سیدحسین حسینی هم یک روز بسیار معمولی را سپری کرد. در دیدار مقابل تراکتور، ساپینتو هیچ برنامه و سیستمی برای خلق موقعیت و گل زدن نداشت. اگر این شرایط ادامه داشته باشد، ساپینتو آخر فصل را نخواهد دید.

کارشناس فوتبال در مورد اینکه تعطیلات در مسابقات لیگ برتر به تیم‌های موفق ضربه وارد می‌کند، عنوان کرد: استقلال قبل از جام جهانی از نظر انسجام تیمی و هماهنگی در شرایط خوبی به سر می‌برد و بازیکنانش هم در وضعیت ایده‌آلی بودند، اما بعد از جام جهانی 4 بازی انجام داده است که فقط توانسته صنعت نفت را شکست بدهد. به طور حتم وقفه بلندمدت در مسابقات روی روند رو به رشد استقلال تاثیر منفی گذاشته است و آنچنان عملکرد خوبی نداشتند. باید هر چه زودتر چاره‌ای اندیشه شود تا استقلال وارد بحران نشود.

پیشکسوت فوتبال در خصوص دیدار مرحله یک شانزدهم جام حذفی استقلال با تراکتور در روز 20 دی ماه در ورزشگاه آزادی تاکید کرد: اگر استقلال با این شرایط و منوال به مصاف تراکتور برود باز هم بازنده خواهد شد، چون در بازی هفته پانزدهم بازیکنان سردرگم بودند. از سوی دیگر تراکتور با پیروزی در لیگ از نظر روحی و روانی در وضعیت خوبی قرار دارد. ضمناً هیچ فرقی نمی‌کند که استقلال و تراکتور در تهران یا تبریز به مصاف هم بروند، چون دیدارها تماشاگر ندارد. باید در این چند روز که استقلال برای رویارویی با تراکتور در جام حذفی فرصت دارد برای شکست این تیم برنامه جدید و بهتری داشته باشد.

فلاحت‌زاده در پایان درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: همیشه دیر انتخاب کردن سرمربی تیم ملی به فوتبال ایران ضربه زده است و متاسفانه این بار هم شاهد این موضوع هستیم که هنوز سرمربی انتخاب نشده است. مربیان باتجربه، جوان و کاربلد در فوتبال ایران حضور دارند که باید به آنها فرصت بدهند تا سکان هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال استقلال

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *