سیدصالحی: استقلال نظم تیمی و دفاعی فصل قبل را ندارد/ باید به ساپینتو زمان داد

12:16 - 17 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۵۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم استقلال گفت: استقلال در خط هافبک‌ بازیکنان خلاقی مقابل تراکتور نداشت تا ابتکار عمل را در دست بگیرند.

سیدمهدی سیدصالحی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر، اظهار داشت: از گذشته تاکنون بازی‌های استقلال و تراکتور دارای حساسیت زیادی بوده و این مسابقه هم از این قاعده مستثنی نبود؛ البته نبود تماشاگران مقداری از این حساسیت کم کرده بود. استقلال آمده بود تا به خوبی تراکتور را پرس‌ کند و در سوی مقابل هم تراکتور میل به استفاده از ضد حمله داشت.

وی افزود: فضاها در عمق دفاع استقلال زیاد بود و هر چند بازی بیشتر در میانه‌میدان جریان داشت، اما ناهماهنگی در خط دفاعی استقلال کاملاً مشهود بود. تفاوت مشهود دو تیم در این بود که استقلال در خط هافبک‌ بازیکنان خلاقی نداشت تا ابتکار عمل را دست بگیرند و برای مهاجمان خلق موقعیت کنند و همین مساله به استقلال آسیب زد. نظم تیمی و دفاعی استقلال به هم خورده و هارمونی فصل گذشته را ندارد. تراکتور خوب بازی کرد و توانست با نمایش هوشمندانه به ۳ امتیاز برسد‌.

پیشکسوت باشگاه استقلال درمورد احتمال جدایی ساپینتو، گفت: برای آوردن مربی و حتی بازیکن خارجی برنامه و فکری در فوتبال ایران نیست؛ مانند بردیف که یک نیم فصل هم در تراکتور دوام نیاورد و رفت، این چه آمدن و رفتنی بود. باید با مربیان قرارداد بلندمدت بسته شود و حدود ۲ یا ۳ سال بمانند تا با خُلق خوی تیم، بازیکنان و لیگ ایران آشنا شوند.‌

سیدصالحی در پایان خاطرنشان کرد: یک سال زمان‌ کمی است تا مربی نسبت به بازیکنان‌ و سایر موارد شناخت پیدا کند. همین می‌شود که بدون‌ فکر و برنامه مربی خارجی به ایران آورده می‌شود. ساپینتو نتوانسته تا حد زیادی قاعده و تفکراتی که داشت را به نمایش بگذارد و باید به او زمان‌ بدهند. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند به نفع استقلال باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *