برگزاری جلسات تخصصی و فنی رشته‌‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

10:12 - 17 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۴۲۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: عوامل موثر بر بهبود روند آماده‌سازی تیم‌های ملی در راستای افزایش کمی و کیفی شانس مدال ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سلسله جلسات تخصصی و فنی رشته‌‌های اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ از هفته گذشته به میزبانی کمیته ملی پارالمپیک آغاز شده و در هفته پیش رو نیز ادامه خواهد داشت.

در خصوص برگزاری این نشست‌ها سعید سلگی اظهار داشت: با نظر رییس کمیته ملی پارالمپیک این جلسات تدارک دیده شده و طی آن روسای فدراسیون‌های ورزشی تحت پوشش کمیته که نمایندگان آنها در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ حضور خواهند داشت، با همراهی دبیر، سرمربیان و مسئولین انجمن‌های ورزشی شرکت می‌کنند.

وی افزود: هفته گذشته بررسی‌های تخصصی در رشته‌های پارادوومیدانی، پاراوزنه‌برداری، پاراتیراندازی از فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، پارادوومیدانی و شطرنج از فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان، رشته پاراکانو از فدراسیون قایقرانی و رشته پارادوچرخه‌سواری از فدراسیون دوچرخه‌سواری صورت گرفت. در هفته جاری نیز سایر رشته های اعزامی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

سلگی خاطرنشان کرد: در این جلسات آخرین وضعیت شانس مدال ورزشکاران، نقاط قوت و ضعف رشته‌های ورزشی در برگزاری اردوها، بررسی تجهیزات و ملزومات مورد نیاز رشته‌های ورزشی، عوامل موثر بر بهبود روند آماده‌سازی تیم‌های ملی در راستای افزایش کمی و کیفی شانس مدال ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی، مورد بررسی قرار می‌گیرد. نقاط ضعف استخراج شده از جلسات آسیب شناسی بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ نیز مرور شده و پیشنهادات و راهکارهای مدنظر در راستای سیاست افزایش کیفی مدال‌های کاروان نیز به بحث و نظر گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *