۱۵۲ میلیارد ریال از اجناس رسوبی در سازمان تملیکی استان چهارمحال و بختیاری به فروش رسید

10:42 - 16 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۴۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری گفت: جمع کل فروش اموال رسوبی تا تاریخ 11دی ماه امسال بالغ بر 152 میلیارد ریال و به صورت مزایده، حراج و مذاکره بوده است.

احمدرضا بهرامی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین اقدامات اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اقدامات مناسب و مطلوبی جهت توسعه، تجهیز و سازماندهی انبارهای سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان به منظور حفاظت و صیانت از اموال دولت و مردم انجام گرفته است.

وی با اشاره به آخرین آمار فروش و تعیین تکلیف کالاها در این خصوص، گفت: جمع کل فروش اموال تا تاریخ یازدهم دی ماه سال جاری بالغ بر 152 میلیارد ریال بوده است که به صورت مزایده، حراج و مذاکره انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نصری کرد: آمار انهدام، استرداد و واگذاری به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در پوشش ۲۳۰ پرونده و بالغ بر ۲۱۲ میلیارد ریال است.

وی افزود: در سال جاری با همت اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از محل مذاکره مبلغ ۳ میلیارد ریال انواع پوشاک در قالب سبد حمایتی به کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) واگذار شده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *