رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان معارفه شد

10:28 - 16 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۴۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان با حضور رئیس کل دادگستری استان، سید صادق سعادتیان مدیر کل نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اعضای شورای قضایی استان برگزار شد.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در مراسم معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (ع) و سومین سالگرد شهادت سردار دلها، اظهار کرد: در خدمت به مردم، اعمال باید با گفتار هماهنگ باشد و مدیران عمل‌گرا رفتار کنند. ارتباط با مردم باید توسعه داده شود و مدیران در این راستا باید رویکرد حل مسئله داشته باشند؛ ساختار سخت و انعطاف‌ناپذیر را نرم کرده و راه را برای اجرای مقررات هموار کنند.

وی با بیان اینکه باید قدردان مسئولانی باشیم که خود را وقف خدمت به مردم می‌کنند، تصریح کرد: حذف فرایندهای زائد برای ارائه خدمت یکی از مواردی است که رضایت مراجعان را به وجود می‌آورد. ارائه خدمت روان و کم‌هزینه برای مردم، مورد توجه مدیران قرار بگیرد. مسئولان در راس، باید خود را وقف خدمت و توسعه ماموریت‌های سازمانی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه اگر یک روز مشابه روز پیشین باشد دچار خسارت شده‌ایم و همواره باید در حال حرکت رو به جلو و ارتقا باشیم، افزود: همراهی مجموعه یکی از محورهای اصلی مدیریت و خدمت مطلوب است و مسئول در راس باید از مجموعه خود پشتیبانی کند و نیازهای سازمانی و معیشتی کارکنان را مرتفع کند.

وی با اشاره به ارائه خدمت مطلوب اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، ادامه داد: عملکرد اداره ثبت اسناد و املاک استان ارتقاء داده شده و در این حوزه جزو استان‌های برتر تلقی می‌شود. اداره ثبت یک اداره عام با مراجعات بالا است و گذر غالب افراد به‌ این مجموعه می‌افتد. خوشبختانه همواره رضایت‌مندی مراجعان را نیز شاهد هستیم.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه صدور اسناد کشاورزی و نهضت صدور استاد حدنگاری در این دوره برجسته‌تر شد، اضافه کرد: استان زنجان چند سال پی‌درپی در صدور اسناد حدنگاری برای روستائیان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است و در این خصوص آمار ۷۹ درصدی دارد. در امور شهری نیز ۱۰۰ درصد مراکز توسعه یافته و شهرک‌های جدید صدور اسناد شده‌اند. همچنین طبق آخرین آمار ۱۷ درصد اراضی کشاورزی استان سنددار هستند. امیدواریم سال ۱۴۰۲، پایان صدور اسناد حدنگاری برای روستاها را جشن بگیریم.

سید صادق سعادتیان در ادامه جلسه  با بیان اینکه هدف سازمان ثبت اسناد و املاک، تثبیت مالکیت‌ها و اعتباربخشی به اسناد است، گفت: همان‌طور که اشخاص دارای شناسه ملی هستند، برای شرکت‌ها نیز شناسه ملی صادر می‌شود تا ثبت شرکت‌های سوری پیشگیری شود. در سال‌های اخیر با الکترونیکی کردن این خدمات، توانستیم ثبت اسناد خدمات ثبت شرکت‌ها را بدون حضور متقاضی انجام بدهیم. طی هفته‌های آینده با بهره‌برداری از امضای دیجیتال، خدمات ثبت شرکت‌ها به طور کامل الکترونیکی خواهد شد.

در پایان این مراسم مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان زنجان، نادر ناصری‌آذری تکریم و حسین کاظمی به عنوان مدیرکل جدید ثبت اسناد و املاک استان زنجان معارفه شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری زنجان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *