بازیکنان پرسپولیس پس از شکست نساجی چه گفتند؟/ از امیدواری دیاباته تا واکنش فرجی به اخراج ترابی

19:14 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۲۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان پرسپولیس پس از قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام دادند.

خبرگزاری میزان - در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با پیروزی 5 بر یک مقابل نساجی قهرمان نیم فصل شد. پس از این برد بازیکنان پرسپولیس صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

*شیخ دیاباته

وی که به سرعت در حال ترک ورزشگاه بود در پاسخ به اینکه چه زمان آماده بازی خواهد شد، گفت: خیلی سریع بازمی‌گردم.

*مرتضی پورعلی‌گنجی

مشکلاتی را در نیم فصل داشتیم که یکی از آن ها نبودن هواداران بود، ما دوست داشتیم هواداران بودند و بردهایمان را با هواداران تقسیم می کردیم. با همه این مشکلاتی که بود شکر خدا توانستیم قهرمان نیم فصل شویم. امیدوارم همین روند پرسپولیس ادامه داشته باشد و بتوانیم قهران لیگ شویم. 

یک سری حرف ها در زمین رد و بدل شد که واقعا نمی‌دانم چه حرفایی رد و بدل شد که مهدی را آن طور بهم ریخت. مهدی پسر آرامی است و خدا می‌داند چه حرف هایی رد و بدل شده است که این اتفاق رخ داد.

*در خصوص حواشی رفتن از پرسپولیس؟ فکر می‌کنم اتفاق بدی بود که درباره من رخ داد و برداشت بدی را از صحبت های من شد. من گفتم اگر هواداران نباشند هیچ انگیزه ای برای بازیکنان وجود ندارد. از همین جا اعلام می کنم که ما بازیکن پرسپولیس هستیم و سعی می کنیم روند پرسپولیس به همین شکل باقی بماند. تمام هدفم این بود که هواداران حضور داشته باشند و بتوانیم در کنار هواداران باشیم و موفق شویم و تا پایان فصل در پرسپولیس خواهم ماند.

*دانیال اسماعیلی‌فر

خداراشکر توانستیم برنده باشیم، نیم فصل را با برد تمام کنیم و برای نیم فصل دوم آماده شویم.

دو خط جلوتر رفتم! اواخر نیمه اول سعید مصدوم شد و به هافبک راست رفتم. نیمه دوم بعد از 15-10 دقیقه تا دقیقه 90 در پست مهاجم بازی کردم. لطف خدا بود.

*فرشاد فرجی

*من پشت دروازه بودم و دیدم مهدی ترابی عصبانی شده است. تاکنون مهدی را انقدر عصبانی ندیده بودم. احتمالاً شاید از سمت بازیکن نساجی بی‌احترامی به سوی شده بود ولی من اطلاع دقیقی ندارم.

*می‌دانم که قطعا به مهدی ترابی بی‌احترامی شده که او انقدر عصبانی شده است وگرنه این بازیکن اصلا انقدر عصبانی نمی‌شود.

*حامد پاکدل

بازی خوبی مقابل تیم خوب نساجی داشتیم. باید به باشگاه و مجموعه بزرگ نساجی تبریک بگویم که شخصیت تیمی را پیدا کرده است. از نوع بازی، تاکتیک و فوتبال پرسپولیس لذت بردم. به هر حال با وجود نبود این تماشاگران که روح و جان فوتبال هستند، توانستیم جای آن‌ها را پر کنیم.

فوتبال تماشاگر پسندی را همراه با کسب یک نتیجه خوب بازی کردیم. امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد تا با توجه به همدلی و ظرفیتی که داریم، بتوانیم به آن چیزی که مدنظر داریم برسیم.

طبیعی و مشخص است هر کسی از بازی نکردن ناراحت است اما من قلبا پرسپولیس را دوست داشتم، با دلم اینجا آمدم و همیشه تلاش کرده و می‌کنم تا بتوانم یک دقیقه یا 90 دقیقه بازی کنم، برای تیم مثمرثمر باشم. به نظر سرمربی هم احترام می‌گذاریم و همیشه برای کمک کردن به تیم آماده هستیم.

نعمتی: پرسپولیس برای قهرمانی تلاش می‌کند

*بازی خیلی خوبی بود. نساجی با سرمربی‌گری مطهری، نتایج خوبی در لیگ گرفته است اما بازیکنان خوب ظاهر شدند و توانستند و با یک برد پرگل بازی را تمام کنند.

*اخراج مهدی ترابی؟ من صحنه را از دور دیدم اما فکر می‌کنم یک بحثی پیش آمده است.

*پرسپولیس همیشه برای قهرمانی تلاش می‌کند.

فرشاد فرجی: تا به حال ترابی را اینقدر عصبانی ندیده بودم

*خدا را شکر توانستیم روندمان را به خوبی حفظ کنیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

*اخراج ترابی؟ من پشت دروازه بودم اما تا به حال مهدی ترابی را اینقدر عصبانی ندیده بودم. شاید بی‌احترامی صورت گرفته اما اطلاع دقیقی نداریم. قطعا به مهدی ترابی بی احترامی شده که اینقدر عصبانی بود.

سروش رفیعی: نصف راه را رفتیم/ تلاشم را بیشتر می‌کنم

*به هواداران تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی قابل قبول و باکیفیتی داشتیم. به تیم نساجی خدا قوت می‌گویم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. ما به اندازه‌ای که تلاش کردیم، توانستیم قهرمان نیم‌فصل شویم. اسمش قهرمانی نیم‌فصل است اما ما نصف راه رفتیم و امیدوارم در ادامه راه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

*قطعا نیم‌فصل دوم به خاطر فشردگی بازی‌ها، تراکم بازی‌ها بالا می‌رود و تیم‌ها سخت امتیاز می‌دهند و می‌خواهند امتیازات را نگه دارند. ما شرایط و روند خوبی داریم و امیدوارم به همین شکل پیش برویم.

*اهمیتی ندارد که چه بازیکنی به میدان می‌رود. زمانی که من بازی می‌کردم، آقای گل‌محمدی تصمیم گرفته است و الان هم بازی نمی‌کنم، آقای گل‌محمدی تصمیم گرفته است. مهم این است که تیم ما نتیجه بگیرد و کیفیت خوبی داشته باشیم. بازیکنان هر وقت وارد زمین شدند، سعی کردند که آن خواسته‌ها عملی کنند. من هم تلاشم را بیشتر می‌کنم و با نظر کادر فنی، امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را در میدان داشته باشم.

*صحبت‌ها علیه دایی در صدا و سیما؟ اتفاقا سر این ماجرا، مقداری واکنش‌ها زیاد بود. الان شرایطی در جامعه ما وجود دارد که شاید شما نیاز باشد که از هر ۱۰۰ نفر، به یک نفر جواب بدهید و یک نفر ارزش این را داشته باشد که با آن بحث کنید. هر آدمی آزاد است و اختیار دارد و هر آدمی می‌تواند به هر اندازه می‌خواهد، احمق و بی‌شعور باشد. این مساله اگر درباره علی دایی باشد، به نظر من از ۳ هزار نفر، یک نفر ارزش آن را دارد که جوابش را بدهید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *