رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطهری: گل اول را داور به پرسپولیس هدیه داد/ پیراهن نساجی برای چند بازیکن گشاد است

18:33 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۱۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: بعد از بازی با استقلال هم به من گفتند که هفته‌های بعد را نخواهم دید، اما اینگونه نشد.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*قبل از هر چیزی این برد را به تیم خوب پرسپولیس تبریک می‌گویم. با توجه به بضاعتی که داشتیم و استراتژی که تعیین کردیم بازی خوبی بود. خدا کند که من اشتباه کنم. احساس می‌کنم منصوری روی صحنه گل اول عقب بود و آفساید را نگرفت و به این ترتیب باید گفت که پنالتی را به پرسپولیس هدیه داد.

*باید فیلم بازی را ببینم، اما احساس خودم این است که وحید امیری جلو بود. باخت ما بر اساس این نبود که این گل را دریافت کردیم. بازی را مساوی کردیم و بازهم گل دوم را خودمان به آنها دادیم. 

*بازی را بد واگذار کردیم. تغییراتی در ترکیب تیم ایجاد کردیم اما مفید نبود. باخت بدی بود، هرچند که توانمندی‌های پرسپولیس را هم نباید نادیده گرفت. من خودم 3 سال اینجا کار کردم و می‌دانم که تیم توانمندی است و کادر بسیار خوبی دارد. گل‌محمدی زحمات زیادی کشیده اما چون اصلاً استراتژی من دفاع کردن نیست اوضاع اینگونه پیش رفت. خیلی‌ها از من ایراد می‌گیرند اما من دوست دارم فلسفه خودم را داشته باشم و تیمم فوتبال بازی کند. چند نفر در تیم ما امروز خوب کار نکردند که اینجا یا جای من است یا آنها؛ کسی که باید برای نساجی سرش را بدهد.

*پیراهن نساجی برای برخی از بازیکنان من گشاد است. سعی می‌کنم که سریع تیم را ترمیم کنم، اما با توجه به بودجه‌ای که داریم تا حالا هم خوب کار کرده‌ایم. من کسی نیستم که برای پایین جدول بجنگم و همیشه آینده و بالای جدول را نگاه می‌کنم. همیشه به شاگردانم گفته‌ام که ذهن برنده خواه داشته باشند و این موضوع هم زمان‌بر است.

*برخی‌ها هنوز دنبال این هستند که تیم پایین باشد و فقط در لیگ برتر بماند و همین امر کار بزرگی است، اما من اینگونه فکر نمی‌کنم. تیم من باید هدفمند و رو به جلو باشد و به بالای جدول نگاه کند.  بابت این باخت هم به پرسپولیس تبریک می‌گویم و از هواداران خودمان عذرخواهی می‌کنم.

*فوتبال رو به جلو را دوست دارم. شاید برخی‌ها بگویند که اینکار بی‌احتیاطی و خامی است، اما به نظر من اینگونه نیست. هرجا که باشم دوست دارم تیمم اینگونه بازی کند. افرادی که بازی ما را نگاه می‌کنند باید لذت ببرند. بازی هفته قبل ما مقابل تراکتور را ببینید و بعد آن را با بازی امروز مقایسه کنید. اینکه می‌گویم ذهن تعیین کننده است، منظورم همین است. درست است که در خانه بهتر نتیجه گرفتیم، اما ذهنیت من این نیست که بیرون از خانه مدل متفاوتی داشته باشیم. استراتژی من همیشه رو به جلو بودن است.

*بازیکنانی که در استقلال و پرسپولیس بازی می‌کنند می‌دانند که تحت فشار هستند و همیشه باید برنده باشند. بازیکنان من هم باید این احساس را داشته باشند که در تیم بزرگی بازی می‌کنند. نساجی جزو 5 تیم بزرگ ایران است و بازیکنانش باید این ذهنیت را داشته باشند که همیشه بجنگند و برنده باشند. نوسان داشتن به ذهن ربطی ندارد.

*از هر نظر باید خودمان را قوی کنیم. تمام مسائل مربوط به این شکست هم بر گردن من است. هیچ وقت باخت را گردن کسی نمی‌اندازم و حالا هم مقصر درجه یک خودم هستم. تا جایی که بتوانم تیم را ترمیم می‌کنم و کار را جلو می‌برم. 

*بعد از بازی با استقلال هم به من گفتند که هفته‌های بعد را نخواهم دید، اما اینگونه نشد. حالا هم همین شرایط است. تیم من باید بالا باشد، چون اگر تیمم به پایین جدول برسد حالم بد می‌شود. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *