آتش بازی پرسپولیس مقابل نساجی/ شاگردان گل‌محمدی قهرمان نیم فصل شدند + فیلم

18:00 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۰۳۸
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
در حساس‌ترین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس با شکست نساجی مازندران به صدرنشینی خود ادامه داد و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

خبرگزاری میزان – هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز(پنج‌شنبه) در حالی با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای تهران، اصفهان، رفسنجان، انزلی و آبادان پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین دیدار امروز تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵ در استادیوم آزادی میزبان تیم نساجی مازندران بود که در پایان سرخ‌پوشان پایتخت مقابل مربی سابق خود آتش بازی کردند و موفق شدند با نتیجه پرگل ۵ بر یک از سد مهمان خود بگذرند.

در این بازی خیلی زود پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد تا در دقیقه ۸ گولسیانی با گلزنی از روی نقطه پنالتی گل اول میزبان را بزند، اما شادی قرمزها تنها ۲ دقیقه طول کشید چرا که در دقیقه ۱۰ ایوب کلانتری روی یک ضربه ایستگاهی پرقدرت گل تساوی نساجی را به ثمر رساند.

پس از گل تساوی، پرسپولیسی‌ها پرس شدیدی روی دروازه نساجی داشتند و در دقیقه ۲۱ محمد عمری روی اشتباه مهلک علیرضا حقیقی و مدافعان نساجی گل دوم پرسپولیس را زد. عمری در دقیقه ۳۳ روی شروع مجدد دیدنی بیرانوند و پاس دقیق صادقی موفق شد دبل کند تا نیمه اول با پیروزی ۳ بر یک شاگردان گل‌محمدی پایان یابد.

در نیمه دوم بازهم توپ و میدان در اختیار پرسپولیس بود و نوبت با دانیال اسماعیلی‌فر رسید تا با بریس در دقایق ۵۱ و ۵۴ اختلاف را به ۴ گل افزایش دهد. با اینکه پرسپولیس سوار بازی بود، اما اخراج ترابی در دقیقه ۵۸ پس از درگیری با احمد موسوی باعث شد قرمزها عقب بکشند. در نهایت شاگردان حمید مطهری هم از جبران گل‌ مقابل میزبان ۱۰ نفره ناکام ماندند تا این بازی پر حادثه با حساب ۵ بر یک به سود سرخپوشان تمام شود.

پرسپولیس با کسب نهمین بردش ۳۲ امتیازی شد و مقتدرانه در صدر جدول در پایان نیم قصل ایستاد و برای تثبیت قهرمانی‌اش در دور رفت باید منتظر تزلزل گل‌گهر در بازی‌های معوقه‌اش باشد. نساجی هم با همان ۲۰ امتیاز به در رده ششم سقوط کرد.

*پرسپولیس 5 – نساجی مازندران یک

گل‌ها: گئورگی گولسیانی(۸ – پنالتی)، محمد عمری (۲۱ و ۳۳) و دانیال اسماعیلی‌فر (۵۱ و ۵۴) برای پرسپولیس/ ایوب کلانتری (۱۰) برای نساجی

کارت زرد: میلاد سرلک(۳۲)، مهدی ترابی(58) و وحدت هنانوف(88) از پرسپولیس/ ایوب کلانتری(۳۴)، احمد موسوی(58) و حامد شیری(85) از نساجی

*کارت قرمز: مهدی ترابی (۵۸) از پرسپولیس

*ترکیب تیم پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی ولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیل‌فر(88 - سیامک نعمتی)، علی نعمتی، میلاد سرلک(68 - کمال کامیابی نیا)، سینا اسدبیگی، محمد عمری(68 - فرشاد فرجی)، سعید صادقی(۳۹ – وحدت هنانوف)، وحید امیری(88 - حامد پاکدل) و مهدی ترابی

*ترکیب تیم نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، حامد شیری، صابر حردانی(62 - آداما نیانه)، علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی(62 - حسین زامهران)، رضا جعفری، محمد شریفی، کریم اسلامی

*گل اول پرسپولیس به نساجی مازندران توسط گولسیانی(۸ – پنالتی):

*گل اول نساجی با پرسپولیس توسط ایوب کلانتری(۱۰):

*گل دوم پرسپولیس به نساجی توسط محمد عمری(۲۱):

*گل سوم پرسپولیس به نساجی توسط محمد عمری(۳۳):

*گل چهارم پرسپولیس به نساجی توسط اسماعیلی‌فر(۵۱):

*گل پنجم پرسپولیس به نساجی توسط اسماعیلی‌فر(۵۴):

دقیقه 60: اخراج مهدی ترابی از پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *