پیروزی خانگی سپاهان مقابل مس کرمان و شکست پیکان در رفسنجان + فیلم

17:04 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۳۰۰۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های سپاهان اصفهان و مس رفسنجان مقابل مهمان‌های خود به برتری رسیدند.

خبرگزاری میزان – هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز(پنج‌شنبه) در حالی با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای تهران، اصفهان، رفسنجان، انزلی و آبادان پیگیری می‌شود که از ساعت ۱۴ دو بازی همزمان آغاز شده که در مهمترین دیدار تیم سپاهان اصفهان در استادیوم نقش جهان میزبان تیم انتهای جدولی مس کرمان بود که زردپوشان اصفهانی موفق شدند در پایان در روز درخشش شهریار مغانلو با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسند.

گل نخست سپاهان در دقیقه ۷ با ضربه سر زیبای شهریار مغانلو و روی ارسال فرشاد احمدزاده به ثبت رسید و در ادامه محمد علینژاد در دقیقه ۴۱ روی یک ضرحمله و پاس مغانلو گل دوم سپاهان را وارد دروازه مس کرمان کرد.

همچنین در دقیقه ۴۲ حسین شهریاری، دروازه‌بان تیم مس کرمان به دلیل مصدومیت از زمین خارج و آرمان شهدادنژاد در ادامه جایگزین وی شد.

با این نتیجه سپاهان 27 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال موقتا به رده دوم صعود کرد و در سوی مقابل مس کرمان هم با 11 امتیاز ار رده چهاردهم تکان نخورد.

*سپاهان اصفهان ۲ – مس کرمان صفر

گل: شهریار مغانلو(۷) و محمد علینژاد(۴۱) برای سپاهان

کارت زرد: امین کاظمیان(78) از مس کرمان

*ترکیب تیم سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، میلاد زکی‌پور، رامین رضائیان، مسعود ریگی(72 - محمد قربانی)، سیدمحمد کریمی(72 - جلال الدین علی محمدی)، امید نورافکن(72 - یاسین سلمانی)، محمد علینژاد(67 - آریا یوسفی)، فرشاد احمدزاده(84 - الویس کامسوبا)، شهریار مغانلو

*ترکیب تیم مس کرمان:

حسین شهریاری(۴۲ – آرمان شهداد نژاد)، امیر حسین عسگری، سیدمحمد ستاری، سبدجلال عبدی، مهدی ناظمی، جرج بورا، محمد قاسمی‌نژاد(46 - امین کاظمیان)، علیرضا قادری، محمدصالح محمدی، امیر حسین بهزادی(46 - سامان تورانیان)، شروین بزرگ

*گل اول سپاهان به مس کرمان توسط شهریار مغانلو(۷):

*گل دوم سپاهان به مس کرمان توسط محمد علینژاد(۷):


همچنین در بازی همزمان که به میزبانی ورزشگاه شهدای صنعت برگزار شد تیم مس رفسنجان میزبان تیم پیکان تهران بود که در پایان و با وجود تساوی بدون گل در نیمه اول در نهایت نارنجی‌پوشان مس با نمایشی درخشان در نیمه دوم مفق شدند با نتیجه 2 بر صفر از سد خودروسازان پایتخت بگذرند.

در این بازی امید لطفی و مهدی ترکمان در دقایق 69 و 81 برای مس رفسنجان گلزنی کردند تا شاگردان محمد ربیعی با کسب این چهارمین برد خود 22 امتیازی شوند و به رده پنجم صعود کنند.

در سوی مقابل پیکان هم پنجمین باخت خود را تجربه کرد تا شاگردان مجتبی حسینی نیم فصل اول را با 16 امتیاز و ایستادن در رده دوازدهم به پایان برسانند.

*مس رفسنجان 2 – پیکان صفر

گل‌ها: امید لطفی(69) و مهدی ترکمان(81) برای مس رفسنجان

کارت زرد: میلاد بدرقه(80) از پیکان/ شاهین توکلی(85) از مس رفسنجان

کارت قرمز: امیر شبانی(2+90) از پیکان

*ترکیب تیم مس رفسنجان:

داوود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، رامتین سلیمان‌زاده، جفرسون باهیا، سیدمهدی حسینی، فرشید باقری، حسن جعفری، میثم تیموری، محسن آذرباد، فراز امامعلی، لوسیانو پریرا

*ترکیب تیم پیکان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، محمد کاظمی، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت ایمانی، محمدجواد آزاده، محمدمهدی لطفی، ابراهیم صالحی، ساسان حسینی

*گل اول مس رفسنجان به پیکان توسط امید لطفی(69):

*گل دوم مس رفسنجان به پیکان توسط مهدی ترکمان(81):

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *