رئیس سازمان ثبت آخرین وضعیت اجرای حدنگاری و صدور اسناد اراضی کشاورزی استان گیلان را بررسی کرد

15:58 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۹۱۷
رئیس سازمان ثبت در بازدید یکروزه از برخی واحدهای ثبتی استان گیلان، آخرین وضعیت اجرای حدنگاری و صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی به همراه سرپرست معاونت امور املاک و کاداستر سازمان ثبت از واحدهای ثبتی بندر انزلی و خمام در استان گیلان بازدید کرد و ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحدهای ثبتی و گفت و گو با کارکنان، همچنین روند خدمت رسانی و اجرای برنامه ها را مورد بررسی قرار داد و به درخواست های تعدادی از مراجعین رسیدگی کرد.

در بازدید یکروزه رئیس سازمان ثبت از برخی واحدهای ثبتی استان گیلان، همچنین آخرین وضعیت اجرای حدنگاری و صدور اسناد اراضی کشاورزی در استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این سفر یکروزه، پروژه های عمرانی احداث ساختمان ادارات ثبت اسناد و املاک سیاهکل، صومعه سرا، خمام و رودسر که در دهه فجر سال جاری و تعدادی نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید، مورد بازدید بابایی قرار گرفتند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سفر به استان گیلان،ضمن تشریح آخرین خدمات و اقدامات این سازمان در تسریع و تسهیل امور ثبتی مردم، به ضرورت و اهمیت حدنگاری و صدور اسناد اراضی کشاورزی پرداخت.

گفتنی است طی حکمی از سوی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ناصری آذر به عنوان مدیرکل جدید ثبت گیلان منصوب و روز گذشته طی مراسمی با حضور معاون امور اسناد این سازمان معرفی و از زحمات نوذری، مدیرکل سابق ثبت استان گیلان تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *