تاج: هر مربی داخلی سرمربی تیم ملی شود، ایثار کرده/ تیم‌های خوزستانی در مضیقه هستند

13:03 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۷۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
رییس فدراسیون فوتبال گفت: آلودگی هوا در این چند روز در تهران به شکلی بود که حتی برای برگزاری مسابقه هم دچار مشکل شدیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که امروز(پنج‌شنبه) به همراه احمدرضابراتی و طهورث حیدری، اعضا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع هیات فوتبال خوزستان حضور یافته بود، در این نشست عنوان کرد:از اعضا محترم مجمع،حاضران در نشست، اصحاب رسانه و هیات فوتبال تقدیر و تشکر دارم.از مدیرکل محترم و بزرگوار ورزش و جوانان هم تشکر می کنم که در مجمع حضور یافتند.در حوزه ورزش،مرکز اصلی مدیرکل ورزش و جوانان است. همه ما در مجموع مکلف هستیم با ادارات کل ورزش و جوانان در سرتاسر کشور همکاری کنیم.این یک رویه است و فقط مربوط به خوزستان نیست و به کل کشور برمی گردد.

*درباره خوزستان،این استان در حوزه فوتبال سه تیم لیگ برتری دارد. اگر ظرفیت ها اجازه می داد این استان می توانست یک لیگ با بهترین کیفیت داشته باشد.همچنین خوزستان تیم های لیگ یک، لیگ دو، فوتسال و ... دارد. سهم خوزستان در تیم های ملی ما هم فوق العاده زیاد است.این مفهومش این است که خوزستان با فوتبال آمیخته است.

*بسیار خوشحالم در مجمع خوزستان حضور دارم. امیدوارم در این نشست درباره بهتر و بهتر شدن تصمیم بگیریم. هیات های فوتبال در سرتاسر کشور مسابقات متعددی را برگزار می کنند.ضمن اینکه امیدوارم به سرعت شرایط حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها هم فراهم شود. بحث آلودگی هوا در این چند روز در تهران به شکلی بود که حتی برای برگزاری مسابقه هم دچار مشکل شدیم. حضور تماشاگران باعث نشاط بیشتر و بیشتر مسابقات می شود.

*قرار است جلسه ای با استاندار محترم خوزستان هم داشته باشیم. ما توقعاتی از استان داریم. حقیقتا برخی تیم‌های استان در مضیقه هستند و شاید در این جلسه بتوانیم روند خوبی را طی کنیم که کمبودها کاهش پیدا کند. البته فدراسیون فوتبال هم تکالیفی دارد که باید انجام دهد. همچنین هیات فوتبال خوزستان هم ضرورت دارد در این مسیر یاری رساند. خوزستان تیم‌های بسیاری خوبی در سطوح مختلف دارد، اما مشکلاتی هم دارد که تلاش می کنیم با همکاری مدیرکل محترم اداره ورزش و جوانان،استاندار محترم و ....... این مشکلات را به حداقل برسانیم.

*خوزستان یکی از محورهای اصلی فوتبال کشور است و خود خوزستان می تواند به تنهایی یک لیگ داشته باشد. سهم خوزستان در تیم های ملی بسیار زیاد است که این مساله بیانگر ظرفیت استان در بحث فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی است.

* اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان مطرح شده انتخاب خواهیم کرد و هرکدام که بیاید در شرایط فعلی ایثار خواهد کرد. بحثی در خصوص گزینه های خارجی در هیات رییسه مطرح شده و در این زمینه هیات رییسه فرصت خواسته است و در جلسات آینده در این زمینه بحث خواهد شد. 

*در مجموع یکی از اولویت های فوتبال کشور انتخاب سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان ایران است؛ البته بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید نیز یکی از اولویت های حال حاضر فوتبال است. به صورت جدی در این زمینه در حال مذاکراتی هستیم و در یکی از جلسات آینده هیات رییسه سرمربی تیم ملی فوتبال انتخاب خواهد شد.

*سال ها در دو رده تیم ملی نوجوانان و جوانان عقب افتاده ایم در حال که یک روزی در همه این رده ها در جام جهانی حاضر می شدیم اما امیدواریم در انتخابی جام جهانی این دو تیم به خوبی عمل کنند و به جام جهانی راه پیدا کنند. بیشترین سرمایه گذاری ها برای این دو رده انجام شده است تا این تیم ها بتوانند موفق عمل‌ کنند.

*من از نزدیک در جریان دوران کاپیتانی نکونام در تیم ملی فوتبال و همچنین سرمربیگری وی در فولاد خوزستان بودم. او یکی از بهترین و برجسته ترین مربیان حال حاضر کشور است.  

*دختران خوزستانی از طریق تیم های دیگر استان ها در لیگ برتر فوتبال بانوان حضور دارند و امیدواریم با درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان کمکی شود تا دختران خوزستانی در لیگ برتر یک تیم حتی به نام هیات فوتبال خوزستان داشته باشند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *