پژومان: عادل غلامی بود، بردن سایپا سخت می‌شد/ پیش از هر بازی نباید به جدول نگاه کرد

7:45 - 17 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۵۵۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پاسور تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: با توجه به ترافیک بازی‌های ملی قطعا با پایان لیگ اردوهای تیم ملی تشکیل خواهد شد.

فاضل پژومان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم والیبال فولاد سیرجان مقابل سایپا، اظهار داشت: اولین بازی دور برگشت بود و با توجه به اینکه به دلیل مصدومیت نتوانسته بودم در ۵-۶ بازی کنار تیم باشم، تمام توانم را گذاشتم تا عملکرد موثری داشته باشم و خوشحالم که در نهایت موفق شدیم مقابل تیم سرسخت سایپا به برتری برسیم. نباید به جدول نگاه کرد زیرا شرایط تیم‌ها از نظر در اختیار داشتن مهره‌ها به گونه‌ایست که برای پیروزی به زمین می‌آیند و نمی‌توان تیمی را از ابتدا برنده دانست.

وی افزود: نتایج هفته‌های اخیر هم نشان می‌دهد ‌که در خیلی بازی‌ها تیم‌های پایین جدولی موفق به شکست تیم‌های مدعی شده‌اند. من هم سعی کردم جدا از انجام دستورات فنی، گاهی با تهییج بازیکنان جوانترمان به آن‌ها انگیره بدهم و خدا رو شکر که از این بازی خارج از خانه دست پر بیرون آمدیم.

پاسور ملی‌پوش تیم فولاد سیرجان با اشاره به بازی خوب تیم سایپا، خاطرنشان کرد: سایپا تیم جوانی دارد و میانگین سنی آن‌ها به زور به ۲۰ سال می‌رسد، البته در بازی با ما عادل غلامی به خاطر مصدومیتی که داشت خیلی کم به میدان آمد و شاید اگر روز خوبش بود،‌ کسب پیروزی برای‌مان سخت می‌شد. بازیکنان جوان همیشه خطرناک هستند و با اینکه در ست سوم پیش بودیم، بازی را تمام شده دانستیم و در نهایت باختیم.

پژومان در پایان در مورد تیم ملی والیبال، گفت: آرزوی هر بازیکن بازی برای تیم ملی است. خوشحالم در سال اولی که افتخار پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشتم، موفق شدیم بین ۸ تیم برتر لیگ ملت‌ها قرار بگیریم و تمام تلاشم را می‌کنم تا نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم و دوباره به تیم ملی دعوت شوم. با توجه به ترافیک بازی‌های ملی قطعا با پایان لیگ اردوهای تیم ملی تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *