رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پایان مسابقات اسلالوم نوجوانان با قهرمانی البرز و هرمزگان

10:46 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۴۹۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
در پایان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم نونهالان و نوجوانان در بندرعباس تیم البرز در بخش بانوان و هرمزگان در بخش آقایان قهرمان شدند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط‌ عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی هیات قایقرانی استان هرمزگان در پیست نیروی دریایی بندرعباس برگزار شد.

ورزشکارانی از استان‌های هرمزگان، البرز، قزوین، چهارمحال و بختیاری، تهران، فارس، خراسان رضوی و لرستان در این رقابت حضور داشتند و در بخش کایاک و کانو رقابت کردند.

در پایان مسابقات مراسم اختتامیه با حضور علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، خادمی مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان، ناوسروان محمد یوسفی رئیس تربیت بدنی منطقه یکم نداجا، زابلی و خانم مرادی معاونین تربیت بدنی و بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، خانم پاسلار رئیس هیأت قایقرانی استان هرمزگان و اعضای هیأت رئیسه قایقرانی استان و شهرستان بندرعباس برگزار شد و کاپ و مدال تیم‌ها و نفرات برتر اهدا شد.

در پایان این مسابقات در بخش بانوان البرز با ۱۸ امتیاز قهرمان شد، تهران با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هرمزگان با ۱۲ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در بخش آقایان نیز هرمزگان با ۲۱ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، تهران با ۱۵ امتیاز جایگاه دوم را از آن خود کرد و قزوین با ۱۴ امتیاز سوم شد.

رئیس فدراسیون قایقرانی در این اختتامیه با تاکید بر سرمایه گذاری بر روی نسل نونهالان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های آتی قایقرانی کشور گفت: از برنامه‌های مهم فدراسیون برگزاری مسابقات در رده سنی نونهالان و نوجوانان است. این قهرمانان سرمایه‌های قایقرانی هستند و در آینده نام‌ آن‌ها را در میدان‌های بزرگتر و بین‌المللی بیشتر خواهیم شنید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان نیز اظهار داشت: استان هرمزگان با دارا بودن ورزشکاران قهرمان صاحب مدال کشوری و بین المللی در رشته قایقرانی نیازمند توجه جدی در توسعه اماکن و راه اندازی پیست های استاندارد قایقرانی در سطح شهرستان های استان است و امیدواریم با همکاری مسئولین استانی و فدراسیون این امر تحقق یابد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *