رئیس دادگستری شهرستان رودبارجنوب: دستگاه قضایی با ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها برخورد خواهد کرد

11:38 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۴۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان رودبارجنوب استان کرمان گفت: تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها ، افزایش خسارت را در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی به دنبال دارد و دستگاه قضایی با ساخت وسازهای غیر مجاز برخورد خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - محمد فرجام طاهری در نشست پیشگیری از ساخت ساز و کشاورزی غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها با حضور دادستان عمومی و انقلاب و روسای ادارات در محل دادگستری رودبار جنوب برگزار شد،اظهار کرد: ساخت و ساز و هر گونه فعالیت کشاورزی غیرمجاز در حریم رودخانه ها باعث افزایش خسارت اقتصادی واجتماعی در زمان وقوع حوادث طبیعی می شود و باید با نظارت های قانونی از چنین تصرفاتی جلوگیری کرد.

رئیس دادگستری شهرستان رودبارجنوب گفت: تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها ، افزایش خسارت را در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی به دنبال دارد و دستگاه قضایی با ساخت وسازهای غیر مجاز برخورد خواهد کرد.
وی افزود: برای آزاد سازی حریم رودخانه ها ظرفیت قانونی بسیار خوبی در قانون توزیع عادلانه آب وجود دارد که از امتیازات این مقررات قانونی سرعت و فوریت اجرای دستور قضایی در رفع تصرف از حریم رودخانه ها است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *