بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از بخش‌های مختلف زندان مرکزی اصفهان

22:55 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۲۷۷
رئیس سازمان زندان‌ها از بخش‌های مختلف «زندان مرکزی اصفهان» بازدید کرد و با حضور در بخش‌های مختلف سایر اقدامات تحول و تعالی در زندان را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان_ غلامعلی محمدی در ادامه سفر استانی خود به اصفهان و سرکشی از زندان‌های استان عصر امروز، چهارشنبه از زندان مرکزی اصفهان سرکشی کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها پیش‌ از این و در مراسمی که در سالن آمفی‌تئاتر این مرکز برگزار شد، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) در تقویم 16 دی‌ماه در قالب آیین تکریم و بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا، از ایشان تقدیر به عمل آورد.

محمدی همچنین در نشستی صمیمی در میان کارکنان این زندان نیز حضور یافت و به سوالات آنان پاسخ داد. وی ضمن اعلام تلاش ستاد سازمان زندان‌ها برای حل مشکلات معیشتی آنان گفت: یکی از رهاوردهای این سفر استانی را همنشینی با شما کارکنان زندان‌ها می‌دانم که بی‌شک در این شغل سخت ایفای نقش می‌کنید.

وی خبر داد: انشالله سال آینده مشکل کمبود نیروی انسانی را باتوجه به مجوزهای شده برای جذب نیروهای جدید حل خواهیم کرد تا متعاقبا خدمت‌رسانی به حوزه زندان و زندانبانی به شکل بهتری به اجرا درآید.

گفتنی است رئیس سازمان زندان‌ها پس از این دو مراسم، از بخش‌های مختلف «زندان مرکزی اصفهان» بازدید کرد و با حضور در بخش‌های مختلف همچون محیط خوابگاهی زندانیان و دریافت درخواست‌های آنان تا کارگاه‌های حرفه‌آموزی و اشتغال، آشپزخانه، بهداری و ... سایر اقدامات تحول و تعالی در زندان را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: سازمان زندانها

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *