امضای تفاهم نامه همکاری میان مسئولان عالی قضایی و مجلس در استان اردبیل/ بررسی آخرین وضعیت توسعه حل اختلاف استان اردبیل/ وضعیت تالاب نئور مورد بررسی قرار گرفت

20:40 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۲۲۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
تفاهم نامه همکاری فی ما بین قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی با حضور رئیس کل دادگستری و نمایندگان مجلس استان اردبیل، منعقد شد.

خبرگزاری میزان _ جلسه هم اندیشی و بررسی چالش‌ها و مسائل و مشکلات مهم استانی با حضور مسئولان عالی قضایی و دو نماینده استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی با دستور جلسه بررسی آخرین وضعیت توسعه حل اختلاف استان و همچنین بررسی وضعیت تالاب نئور، در محل ساختمان مرکز توسعه حل اختلاف استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل در این جلسه با تقدیر از کلیه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی از بابت همکاری صمیمانه با تشکیلات قضایی استان، بیان کرد: پیگیری حل قانونی مشکل استخدامی همکاران شاغل در مراکز توسعه حل اختلاف، از دغدغه‌های اساسی تشکیلات قضایی استان است که مستلزم کار جهادی مجلس شورای اسلامی است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علوی رئیس توسعه حل اختلاف استان اردبیل از ورود بیش از ۸۰ هزار فقره پرونده در ۹ ماه اول سال به این مرکز خبر داد و اعلام کرد بطور میانگین ۴۲ درصد از این پرونده‌ها منجر به سازش شده است.

پیش از شروع جلسه مسئولان از شعب فعال شیفت بعد از ظهر در ساختمان مرکزی توسعه حل اختلاف استان اردبیل بازدید و از نزدیک مستمع مشکلات و درخواست‌های آن‌ها شدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *