رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان مازندران: احکام مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی صادر شد

16:21 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۱۹۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد.

خبرگزاری میزان_ حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری، از صدور رای بدوی مرتکبین جرایم مالی مرتبط با پرونده مدیرکل اسبق یکی از دستگاه های اجرایی استان مازندران خبر داد.

وی بر مبارزه با متعدیان به بیت المال و مقابله با مظاهر فساد در دستگاه های دولتی تاکید کرد و افزود: اقدامات مزبور یکی از مهمترین اولویت های دستگاه قضایی استان است. در همین راستا رسیدگی سریع، قاطع و قانونی به مصادیق مختلف فساد، خصوصا مفاسد اقتصادی و نیز ارتقای سلامت نظام اداری در دستور قرار دارد و مطمئنا در این زمینه با هیچ کس مماشاتی صورت نخواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: مدیر کل اسبق یکی از دستگاه های اجرایی استان بابت تضییع بیش از یکصد میلیارد تومان اموال عمومی و حقوق بیت المال و نیز ارتشا در دفعات متعدد به میزان 48 هزار دلار، 856 میلیون تومان و 5 قطعه سکه تمام بهار آزادی، به 10 سال انفصال از خدمات دولتی، تحمل 4 سال حبس تعزیری، پرداخت جزای نقدی به میزان مبالغ ماخوذه در حق صندوق دولت تعزیری محکوم شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران افزود: در خصوص سایر مرتبطین پرونده مزبور، به اتهام رشاء، وفق مقررات، حکم قانونی صادر شده است. رای صادره قابل تجدید نظر خواهی در محاکم تجدید نظر استان مازندران است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در پایان خاطر نشان کرد: دادگستری استان عزم خود را در مبارزه انقلابی و جهادی با همه مصادیق فساد و پیشگیری از ایجاد بسترهای فسادزا جزم کرده و از هیچ اقدامی که در راستای حفظ حقوق بیت المال لازم و ضروری باشد، دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *