حسینی: امیدوارم عوامل خارجی در تعیین نتیجه تأثیر نداشته باشند/ هیچ وقت از داور بازی فردا خاطرات خوبی نداشته‌ام

19:29 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۱۸۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هیچ تیمی بازیکن خوبش را از دست نمی‌دهد، ولی ما فصل گذشته ما یکی دو بازیکن خوبمان را فروختیم و به تیم‌های دیگر دادیم.

خبرگزاری میزان - مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان، در نشست خبری پیش از بازی مقابل مس رفسنجان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با وجود برد خوبی که مقابل سپاهان هفته گذشته داشتیم، اما یکی از بازیکنان خوب و باشخصیت‌مان یعنی حق‌دوست را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. این مسئله باعث ناراحتی ما شد، امیدوارم او دوباره بتواند به میادین برگردد. لیاقت بهتر از اینها را دارد و امیدوارم اتفاقات خوبی برایش رخ بدهد.

*لیگ ما هم بسیار فشرده و نزدیک برگزار می‌شود و همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارد. با توجه به زمین خوبی که رفسنجان دارد، امیدوارم بتوانیم فردا یک بازی خوب و قوی مقابل مس رفسنجان انجام بدهیم و بازیکنان ما بتوانند شایستگی‌های خود را نشان بدهند.

*نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر؟ فکر می‌کنم درباره نقل و انتقالات نیم فصل خیلی بیش از اندازه صحبت می‌شود. ما اشتباه فصل گذشته را تکرار نمی‌کنیم. هیچ تیمی بازیکن خوبش را از دست نمی‌دهد، ولی ما فصل گذشته ما یکی دو بازیکن خوبمان را فروختیم و به تیم‌های دیگر دادیم. نظر من این است که بازیکنان خوبمان به هیچ عنوان نباید از تیم جدا شوند. در هیچ کجای دنیا تیمی در نیم فصل بازیکنان خوب خودش را از دست بدهد.

*تمیروف چهار کارته و محروم است، و در این یکی دو بازی هم مصدومان زیادی روی دست ما مانده است. دانیال جهانبخش، علی رمضانی و عزیزی یکی از بازیکنان جوانمان مصدوم هستند. با این حال بازیکنان دیگرمان هستند و باید جور بقیه را بکشند.

*امیدوارم داور بازی فردا بتواند قضاوت خوب و شایسته‌ای را به نمایش بگذارد و تحت تأثیر تیمی قرار نگیرد. واقعیت این است که من زیاد در مورد داوری صحبت نمی‌کنم و هر وقت هم که صحبت کرده‌ام، صحبت‌هایم جنبه حمایتی داشته است.

*باید به داوران خوب کشورمان اعتماد به نفس بدهیم و بگذاریم آنها خوب قضاوت کنند، اما واقعیت این است که من هیچ وقت از داور بازی فردا خاطرات خوبی نداشته‌ام (جواد رحیم‌زاده). چه زمانی که در لیگِ یک مربیگری کردم و چه در لیگ برتر از این داور خاطرات خوبی ندارم. به هر حال امیدوارم فردا قضاوت خوبی را انجام بدهد.

*به نظر من فوتبال برای هواداران است که بیایند و از نزدیک بازی را ببنیند و شور و هیجانی به بازی بدهند. امیدوارم تمهیداتی در نظر گرفته شود تا اجازه داده شود تماشاگران به ورزشگاه بیایند. فوتبال سرگرمی بزرگ و خیلی خوبی برای مردم است. امیدوارم این مسئله حل شود و هواداران فوتبال بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند.

*تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند و فاصله تیم‌ها بسیار بهم نزدیک است و بازی‌ها بسیار سخت است. اگر بتوانید از موقعیت استفاده کنید، موفق می‌شوید اما اگر اجازه بدهید حریف از موقعیت‌هایش استفاده کند طبیعی است که حریف موفق می‌شود.

*امیدوارم فردا عوامل خارجی در تعیین نتیجه تأثیر نداشته باشند و داور هم یک قضاوت بی‌نقص و عادلانه انجام بدهد و هر دو تیم از قضاوتش راضی باشند بدون آنکه بخواهیم فشاری به داور وارد کنیم. تیم مس هم تیم خوبی است که اصول دفاعی را خوب رعایت می‌کند و بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *