رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اشکش: 48 ساعت آواره فرودگاه و هتل بودیم/ بالای 10 موقعیت گل را از دست دادیم

19:39 - 15 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۱۶۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: ما را مجبور به بازی کردند و هر کس دیگری بود این بازی را به تعویق می‌انداخت.

خبرگزاری میزان - ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، در نشست خبری پس از بازی مقابل ملوان انزلی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به ملوان تبریک می گویم. برای رسیدن به این بازی شرایط خاصی را سپری کردیم. ما 48 ساعت آواره فرودگاه و هتل بودیم و شرایط بد جوی حاکم بود که همه پروازها لغو شد. همه مستندات را هم به سازمان لیگ دادیم، اما نمی‌دانم از کجا فشار آوردند که این بازی امروز برگزار شود.

*بازی از ساعت 14 به 16 و از ساعت 16 به 17 منتقل شد که فکر می‌کنم همینطور جلو می رفتیم تا 10 شب هم طول می‌کشید ولی بازی برگزار می‌شد. فوتبال برای نشاط و سلامت جامعه است. چطور می‌شود یک تیمی که پروازهایش لغو شده است و با اتوبوس خود را به انزلی رسانده وادار کند با خستگی که دارد بازی کند.

*اگر بازی 24 ساعت به تعویق می افتاد آسمان به زمین می آمد؟ پایان نیم فصل بود و بعد از نیم فصل بازی های جام حذفی را داریم. برای نیم فصل دوم با میزبان ها تعارف نخواهیم داشت و از حق خودمان کوتاه نخواهیم آمد.

*به تمام بازیکنانم و شرفشان که وجودشان را برای این بازی گذاشتند تبریک می‌گویم، چرا که ما را وادار کردند امروز بازی را انجام دهیم. ما در نیم فصل با جذب چند بازیکن تیم خودمان را تقویت می‌کنیم. امروز 7 بازیکن زیر 20 سال را در زمین بازی دادم از این بابت خوشحالم و می‌توانیم در آینده کارهای بزرگی انجام دهیم.

*نفت مسجدسلیمان در ادامه به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت و با شروع نیم فصل دوم با تیمی که خودم آن را می‌سازم و چهره واقعی خود را نشان خواهیم داد و به مردم نفت مسجد سلیمان این قول را می دهم که کمی حوصله کنند شاهد کسب نتایج خوب خواهند بود.

*امروز همه دیدند و اگر آمار بازی را بررسی کنید می بینید که 70 درصد بازی در اختیار ما بود و بالای 10 موقعیت گل را بازیکنانم از دست دادند. آنها باید بدانند که وقتی از موقعیت‌های خود استفاده نکنند حریف از کوچکترین موقعیت خود برای پیروزی استفاده می‌کند.

*به ملوان هم تبریک می‌گویم ولی سازمان لیگ رویه بدی را در پیش گرفته است و امروز ما را مجبور به بازی کردند و هر کس دیگری بود این بازی را به تعویق می‌انداخت. همه امروز بسیج شده بودند تا این بازی برگزار شود. این ظلم به تیم نفت مسجد سلیمان بود، بازیکنانم در شرایط بسیار بد به این بازی رسیدند و اگر این بازی 24 ساعت به تعویق می افتاد به جایی بر نمی خورد. من این را برای شکست خودمان توجیه نمی کنم ولی شرایط برای ما سخت بود.

*من تنها 3 بازی برای نفت مسجد سلیمان روی نیمکت بودم ولی می‌دانم عواملی در پشت پرده وجود دارد که نمی خواهند نفت مسجد سلیمان نتیجه بگیرد. دخیل بودن آقایان به این است که تیمی این چنین بسته اند و با تمام احترام به بازیکنانی که دارم و امروز بازی کردند ما بازیکن با تجربه خوب نداریم و همه جوان و نوجوان هستند. امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم تیم را ترمیم کنیم و با تغییر تاکتیک و تکنیک روند خوبی را داشته باشیم.

*در فوتبال امروز کشورمان باید بدانیم که ایستگاهی نباید بدهیم و از ایستگاهی ها استفاده کنیم. چیزی دیگری در لیگ برتر نمی بینم و با رفع مواردی گفتم می‌توانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. نفت مسجد سلیمان در گذشته هم در بازی‌های آخر در لیگ برتر باقی مانده است ولی امسال امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد.

*کم گل بودن نیم فصل اول؟ تیم‌ها بیشتر دفاعی بازی کردند و در خط حمله خیلی نتوانستند کار کنند. در جام جهانی هم همین موضوع را شاهد بودیم که ساختار دفاعی برای تیم‌ها مهم تر از خط حمله بود ولی در بازی‌هایی هم بود که بازی های هجومی را شاهد بودیم. امروز بازی خوبی را از 2 تیم دیدیم هر 2 تیم موقعیت‌های زیادی را داشتند ولی خوب بازی در شرایطی بود که اصلا استاندارد نبود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *