رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سهمیه وصولی ادارات کل، متناسب با شرایط و ظرفیت استان‌ها تنظیم می‌شود

14:29 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۱۶۲۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
رئیس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سهمیه وصولی ادارات کل، متناسب با ظرفیت‌ها و شرایط واقعی استان‌ها تعیین و تنظیم می‌شود.

خبرگزاری میزان _ در جلسه بررسی درآمدهای مالیاتی که با حضور داود منظور، رئیس‌ کل سازمان امور مالیاتی کشور و معاونان و مدیران کل ستاد و ادارات امور مالیاتی شهر و استان تهران برگزار شد، نتایج حاصل از تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده ادارات کل و مباحثی از قبیل بررسی تعداد کل فرم تبصره ماده (100) دریافتی در عملکرد سال 1400 مورد ارزیابی، تحلیل و بررسی قرار گرفت.

منظور در این جلسه ضمن بررسی آخرین روند تحقق درآمدهای مالیاتی ادارات کل بر ضرورت همفکری و اهتمام بیشتر جهت محقق شدن درآمدهای پیش‌بینی‌شده در سال آینده تأکید کرد و افزود: سهمیه وصولی ادارات کل، متناسب با ظرفیت‌ها و شرایط واقعی استان‌ها تعیین و تنظیم می‌شود.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: افزایش وصولی‌ها باید با توجه به جمیع سیاست‌های سازمان نظیر اعتماد به مؤدیان، کمک به تولید، رونق کسب‌وکار و متناسب با شرایط واقعی استان‌ها و در نظر گرفتن معیارهایی چون ظرفیت‌های مالیاتی، حمایت از مشاغل خرد، برخورد با متخلفین و شناسایی فراریان مالیاتی صورت پذیرد.  

به گزارش پایگاه خبری سازمان امور مالیاتی کشور، وی در حاشیه این جلسه از توزیع همکاران اداره کل ارزش افزوده شهر و استان تهران در ادارات کل شهر و استان تهران جهت استفاده مؤثر از ظرفیت همکاران و تسریع در فرایند رسیدگی به پرونده‌های این بخش و همچنین تشکیل دفتر نظارت بر اجرای ارزش افزوده در ستاد سازمان خبر داد.  

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *