پولادگر: بعضی حمایت‌هایی که از پارالمپیکی‌ها می‌شود در المپیک نداریم/ شرایط معلولین و جانبازان خاص است

12:22 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۱۲۸۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: از معدود کشورهایی هستیم که پاداش ورزشکاران پارالمپیک و المپیک برابر است.

خبرگزاری میزان - سیدمحمد پولادگر در پایان مراسم تقدیر از ورزشکاران جانباز و معلول که در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین برگزار شد، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از معدود کشورهایی هستیم که پاداش ورزشکاران پارالمپیک و المپیک برابر است و این اتفاق به ندرت در کشورها افتاده است. پارالمپیک تشکیلات و بودجه مجزا دارد و در هر دو مجموعه مسئولیت داشتم و کار کردم. بعضی اتفاقات و حمایت‌هایی که از مدال‌آوران، قهرمانان و مخصوصاً اردونشینان می‌شود در المپیک نداریم. این موضوع ناشی از برنامه‌ریزی خوبی است که به خاطر حضور مدیران توانمند و خوش‌نیت با نیت کمک به بچه‌های جانباز و معلول افتاده است.

*کارگری سال‌ها در کمیته ملی پارالمپیک مسئولیت داشته است و فقط جا به جایی‌هایی صورت گرفته و خدا را شکر این مجموعه با همان انسجام، نیت‌های خوب و انگیزه‌های بزرگ به حمایت خود ادامه خواهد داد.

*بحث اشتغال ورزشکاران پارالمپیکی یک بحث عمومی در جامعه امروز ما است. شرایط معلولین و جانبازان خاص است و باید بپذیریم بحث اشتغال آنها سخت‌تر است، اما در تلاش برای حل آن هستیم.

*صندوق حمایت حقوقی پرداخت نمی‌کند و یک مستمری است و مستمری با حقوق خیلی متفاوت است. نمی‌دانم شاید موردخاصی است و ان‌شالله بررسی می‌کنیم تا حل کنیم، اما حقوق بچه‌های پارالمپیکی در اردوها خیلی منظم پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *