روایتی از گردش‌های جهادی منتشر شد

9:28 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۰۷۶۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کتاب «جهادگرد» نوشته محسن ذوالفقاری شامل روایت اردوهای جهادی توسط انتشارات کتابستان منتشر و راهی بازار شده است.

خبرگزاری میزان - جهادگرد کتابی است برای دیدن واقعیت‌های جهادگرانی که به واسطه جهادشان جهانگرد هم شدند. روایت اردوهای جهادی در سرتاسر کشور تا توفیق خدمت در حرم« امیرالمومنین(ع)»را پیدا کردند.

نگارش روان و صادقانه اثر خواننده را تا پایان داستان همراه می‌کند و با اضافه شدن واقعیت افزوده (کیوآرکد) در لابه‌لای کلمات دست مخاطب را تا دل اردوهای جهادی می‌برد. دیدن تصاویر و خاطرات بدون سانسور و روتوش‌های مرسوم شکل جدیدی از جهان جهادگران را به نمایش می‌گذارد.

 جهادگران جهانگرد

کتاب «جهادگرد» نوشته محسن ذوالفقاری شامل روایت اردوهای جهادی توسط انتشارات کتابستان منتشر و راهی بازار شده است. این کتاب برای نمایش واقعیت‌های جهادگرانی که به واسطه جهادشان، جهانگرد هم شدند، روایتی است از اردوهای جهادی در سرتاسر کشور تا توفیق خدمت در حرم امیرالمؤمنین(ع). نگارش روان و صادقانه اثر، خواننده را تا پایان داستان همراه می‌کند و با اضافه شدن واقعیت‌های افزوده همچون فیلم و عکس (کیوآر) در لابه‌لای کلمات دست مخاطب را می‌گیرد و تا دل اردوهای جهادی می‌برد. دیدن تصاویر و خاطرات بدون سانسور و روتوش‌های مرسوم، شکل جدیدی از جهان جهادگران را به نمایش می‌گذارد. ذوالفقاری که فضاهای جهادی را از شرق تا غرب و حتی خارج از ایران تجربه کرده است، روایتش را از زبان جهادگری می‌گوید که تلاش کرده اتفاق‌های ناب و خاطره‌ساز را ثبت و ضبط کند. 

بریده ای از متن کتاب:

گاهی یواشکی هم می‌گرفتیم تا از دید و تیر حاجی خارج باشیم. توقف توی کارمان نبود؛ حتی شده از پشت آدم‌ها برای یک لحظه هم که شده تصویر حاج‌قاسم و ابومهدی را می‌گرفتیم، چون دیگر نمی‌دانستیم این فرصت طلایی کی نصیبمان می‌شود. یکهو حاجی لنز بزرگ دوربین تِله را دید؛ سنگ کوچکی برداشت و آرام سمت دوربین و فیلم‌بردارش پرتاب کرد. سنگ نخورد، ولی…

این کتاب را کتابستان در ۲۴۴صفحه و با قیمت ۹۹هزار تومان روانه بازار نشر شده است.

برای تهیه کتاب می توانید به سایت کتابستان مراجعه کنید.

https://ketabestan.net/product/%D8%AC%D9%87%

برچسب ها: جهادی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *