اصولی: تاج برای معرفی نایب رئیس بانوان تحت فشار نیست/ بحث سرمربی تیم ملی در حال بررسی است

14:18 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۹۹۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال گفت: اینکه رئیس فدراسیون از جانب افراد یا جاهایی تحت فشار باشد، درست نیست و کاملا آن را تکذیب می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - احسان اصولی درباره جلسه امروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، تکلیف سرمربی تیم ملی فوتبال و تیم امید و سرنوشت نایب رئیس بانوان فدراسیون اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*این جلسه با حضور اکثریت اعضا شکل گرفت. مطابق دستور جلسه مباحث مختلفی مثل اصلاح آیین نامه مالی و معاملاتی فدراسیون، طرح موضوع آیین نامه پاداش تیم‌های ملی و مواردی در مورد تیم‌های ملی بانوان داشتیم.

*آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال؟ در این خصوص همکاران در حال گفت و گو هستند. برخی اطلاعات فنی و شرایطی که باید مدنظر داشته باشیم، در حال بررسی است. این مباحث همچنان ادامه دارد. بلافاصله پس از به نتیجه رسیدن که ممکن است در این جلسه باشد یا به جلسات آتی و اطلاعات بیشتر و تکمیلی نیاز باشد، صحبت خواهیم کرد.

*وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی امید؟ مذاکرات اولیه در حال انجام است و گزینه‌هایی مدنظر هستند. گفت و گوهای ابتدایی انجام شده و بلافاصله پس از اینکه تبدیل به نتیجه شود یا در چارچوبی قرار بگیرد که به توافق منجر شود، به هیات رئیسه می‌آید.

*فشار به رئیس فدراسیون درباره گزینه نایب رئیسی بانوان؟ به هر حال شرایطی پیش آمد که دیگر در خدمت شهره موسوی نیستیم. طبق اساسنامه ریاست فدراسیون فوتبال فردی را برای سرپرستی نایب رئیسی بانوان یا کمیته بانوان که مهم و نیازمند سازماندهی این حوزه است، معرفی خواهد کرد. منتظر پیشنهاد رئیس به هیات رئیسه هستیم تا پس از تشکیل مجمع، این فرد پیشنهادی به رای مجمع هم گذاشته شود.

*اینکه رئیس فدراسیون از جانب افراد یا جاهایی تحت فشار باشد، درست نیست و کاملا آن را تکذیب می‌کنیم. فردی که پیش از این در فدراسیون سمت مشاور داشته، این روزها اخبار کذب مطرح می‌کند که پیش از این هم سابقه داشته است. از همان زمانی که این فرد با رئیس معزول فدراسیون آمد و پس از عزل عزیزی خادم هم رفت، مطالب کذبی را به شکل شایعه مطرح می‌کند که آن‌ها را تکذیب می‌کنیم. هیچ فشاری وجود ندارد و مطابق اساسنامه فدراسیون، رئیس و اعضای هیات رئیسه تصمیم گیری خواهند کرد.

*گزینه پیشنهادی در زمان مقرر به مجمع معرفی می‌شود و طبق اساسنامه براساس شایستگی‌ها، توانمندی‌ها و انطباق با برنامه‌های تاج در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد‌.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *