رئیس کل دادگستری استان اردبیل: اتحاد و همدلی بیش از پیش نمایندگان و مسئولان در جذب اعتبارات برای کل استان ضروری است

16:37 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۹۴۱۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مسئولان باید در ارتباط صادقانه با مردم به تبیین واقعیت‌ها و عملکردها و موانع احتمالی موجود پرداخته، از وعده و وعید و قول‌های دست نیافتنی که ناامیدی مردم را در پی دارد، پرهیز کنند.

خبرگزاری میزان - به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل، کارگروه استانی تفاهم نامه همکاری قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی با حضور استاندار اردبیل، فرمانده انتظامی استان، نماینده پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مدیر شرکت کشت و صنعت لرد آوا اروند و دیگر اعضای کارگروه به منظور بررسی اقدامات پیشگیرانه در خصوص وضعیت حاد جاده مشگین شهر ـ پارس آباد و بررسی مشکلات شرکت کشت و صنعت لرد آوا اروند برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین کثیرلو با اشاره به برکات کارگروه و تحسین از تدبیر ایجاد آن در سراسر کشور، عقب ماندگی‌های استان در حوزه‌های مختلف را یادآور شد، اظهار کرد: در این که دولت جدید توجه زیادی به استان اردبیل دارد شکی نیست اما لازمه رسیدن به شرایط مطلوب، پرهیز از موازی کاری‌ها و هم افزایی مسئولان استان در حل مشکلات است.

وی افزود: در عین تلاش و کوشش برای حل مشکلات، مسئولان باید در ارتباط صادقانه با مردم به تبیین واقعیت‌ها و عملکردها و موانع احتمالی موجود پرداخته، از وعده و وعید و قول‌های دست نیافتنی که ناامیدی مردم را در پی دارد، پرهیز کنند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اهمیت حمایت از تولید و ضمن اعلام آمادگی کامل دستگاه قضایی استان برای حمایت از تولید و سرمایه گذاری، با انتقاد از وجود برخی پیچ و خم‌های اداری در مراحل اداری مربوطه، گفت: حمایت از تولید باید در عمل باشد نه شعار.

وی اتحاد و همدلی بیش از پیش نمایندگان و مسئولان را در جذب اعتبارات برای کل استان اردبیل ضروری دانسته و اظهار کرد: در مطالبه گری‌ها از مرکز با دوری از نگاه جزیره‌ای که اتفاقاً موجب تضعیف پیگیری‌هاست، باید منافع کلی استان مدنظر قرار گیرد.

بیشتربخوانید

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: استفاده از پساب راهکاری برای تامین آب صنایع استان است

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *