63 زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری آزاد شدند

9:52 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۹۲۳۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و به تعداد سال‌های عمر با عزت ایشان، تعداد 63 زندانی جرائم مالی و غیرعمد با دستور رئیس قوه قضاییه از زندان‌های استان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان - احمدرضا بهرامی با بیان اینکه آزادی 63 زندانی نتیجه حب و عشق به مکتب شهید سلیمانی برای آزادی مسلمین و زندگی شرافتمندانه برای آحاد مردم است، تصریح کرد: بی تردید راه پر افتخار شهید سلیمانی برای خدمت به مردم و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای آزادسازی زندانیان، گفت: با تلاش‌های ستاد دیه استان، انجمن حمایت از زندانیان و شرکت نیرو کلر در مجموع مبلغ 12 میلیارد و 660 میلیون ریال جهت کمک به مددجویان زندانی جمع آوری شد.

بیشتربخوانید

۸۶ زندانی در استان هرمزگان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آزاد شدند

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در همین راستا به همت مقامات قضایی استان نیز ارفاقات قانونی جهت فراهم ساختن زمینه آزادی زندانیان غیرعمد و واجد شرایط اختصاص یافت.

وی افزود: بی تردید بازگشت دوباره زندانیان مالی و غیرعمد به کانون خانواده اثرات مثبت و سازنده‌ای در جامعه به دنبال خواهد داشت و موجب پیشگیری از آسیب‌های احتمالی بسیاری برای خانواده‌ها خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *