بهتاج استعفا کرد، نصیرزاده مدیر عامل تراکتور شد

21:48 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۸۸۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بعد از استعفای بهتاج از سمت سرپرستی مدیرعاملی تراکتور، هیات مدیره باشگاه نصیرزاده را به‌عنوان مدیرعامل باشگاه معرفی کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش رسانه رسمی باشگاه تراکتور، ایوب بهتاج با ارسال نامه‌ای به مالک و هیات مدیره باشگاه از سرپرستی مدیرعاملی باشگاه تراکتور استعفا داد.

هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی اقتصادی تراکتور در جلسه ماهانه امروز - دوشنبه ۱۲ دی- که در دفتر تهران منعقد شد، علاوه بر مصوبات مرتبط با باشگاه، ضرورت تقویت تیم در نیم فصل و پیرو استعفای ایوب بهتاج از سمت سرپرستی باشگاه با تشکر از زحمات و تلاش‌های ایشان طی مدت سرپرستی، هوشنگ نصیرزاده را به‌عنوان مدیر عامل و عضو هیات مدیره باشگاه انتخاب کرد.

نصیرزاده کارشناس مدیریت دولتی و کارشناس ارشد حقوق بین‌المللی و دارای سوابق مدیر عاملی در باشگاه‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی و معاونت ورزشی باشگاه تراکتور بوده و هم اکنون رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون و عضو هیات رییسه سازمان لیگ است.

براساس مصوبه هیئت مدیره، مدیرعامل جدید باشگاه ماموریت یافت تا ضمن تامین نظرات کادر فنی، بازیکنان مورد نظر را در راستای تقویت تیم مشخص و در این زمینه اهتمام نماید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *