میری: آدم‌های حسود در شهرم چشم دیدن موفقیتم را ندارند/ ۳ سال پیش رکوردی زدم که کسی به آن نمی‌رسد

7:45 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۸۵۰۷
ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران گفت: یکسری افراد دوست ندارند نام من بزرگ شود، زیرا آدم حسود در شهرم زیاد است که چشم دیدن موفقیتم را ندارند.

علی میری در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش، اظهار داشت: مصدومیتم بهتر از قبل شده و تمریناتم را انجام می‌دهم، هرچند در مدتی که مصدوم بودم، هیات وزنه‌برداری استان آذربایجان غربی حتی یک ریال هم کمک نکرد. در ۱۸ ماه اخیر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان از جیبم هزینه کرده‌ام و با وجود این شرایط توقع دارند کوه را هم جا به جا‌کنم.

وی ادامه داد: سالن‌مان در شهر ارومیه را که از ما گرفتند و پس از این اتفاق از تربیت بدنی استان به بازرسی کل کشور شکایت کردیم و قرار بر این شد تا دوباره سالن را به ما بازگردانند. برای مسئولان شهر ارومیه بیرون کردن ورزشکاری که دارای مدال جهانی و آسیایی از سالن به بیرون کار آسانی بود‌.

*خوشحالم رستمی در حال نزدیک شدن به فرم خوب خودش است

میری درخصوص پیگیری‌های مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری در دوران مصدومیت، گفت: ما فعلاً در بدنه این ورزش هستیم و مسئولان هستند که باید دیر یا زود از سمتی که دارند، کنار بروند پس چه بهتر که یک نام خوب از خودشان بر جای بگذارند. مسئولان فدراسیون جز ۴ ماه پیش که کادرفنی تیم ملی برای حضور در اردوها با من تماس گرفت و عنوان کردم هنوز دچار مصدومیتم هستم، دیگر تماسی نگرفته‌اند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در واکنش به شکسته شدن رکوردش توسط کیانوش رستمی، تصریح کرد: خوشحالم رکوردم در مسابقات جهانی توسط رستمی شکسته شد. کیانوش ورزشکار کوچکی نیست و ۲ مدال المپیک دارد، اما برخی او را به حاشیه بردند و خوشحالم که اکنون دوباره در حال نزدیک شدن به فرم خوب خودش است.

*یکسری افراد دوست ندارند نام من بزرگ شود

وی تصریح کرد: انگیزه‌ام برای مقام آوری در مسابقات برون‌مرزی زیاد است، اما یکسری افراد دوست ندارند نام من بزرگ شود، زیرا آدم حسود در شهرم زیاد است که چشم دیدن موفقیتم را ندارند. به همین دلیل هم است از من‌ حمایت نمی‌کنند. اگر چه تمرین می‌کنم، اما کسی نیست از من‌ حمایت کند.

میری در پایان خاطرنشان کرد: حدود ۳ سال پیش رکورد ۲۲۰ کیلوگرم را به ثبت رساندم و کسی نمی‌تواند حتی به این رکورد هم نزدیک شود.‌ درست است وزن من غیر المپیکی است و همه رقبایم به یک وزن پایین‌تر یا بالاتر رفته‌اند، اما اگر مصدوم‌ نمی‌شدم‌ خیلی راحت به مدال‌های بیشتری می‌رسیدم. امیدوارم با دعای مردم‌ دوباره به روزهای خوبم بازگردم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *