مقامی: بدهی‌های وزنه‌برداری برای سال‌های قبل است/ مسئولان اداره مالیاتی به فدراسیون فرصت دادند

8:45 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۹۹۹
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: بدهی مالیاتی هم روی هم انباشته‌ شده تا مشکلات بیشتر مالی گریبان‌گیر این مجموعه شود.

حسین مقامی در گفت‌وگو با میزان، درباره ایجاد مشکلات مالی برای فدراسیون وزنه‌برداری اظهار داشت: چون دوستان در دوره گذشته بدهی‌های فدراسیون را پرداخت نکرده بودند و به درازا کشید، این مشکلات هم به خودی خود ایجاد شد. همچنین در روزهای پایانی فدراسیون قبلی حساب‌های فدراسیون دوباره بسته شده بود، اما ظاهراً با صحبت و دادن چند فقره چک تضمین کرده بودند تا این مبلغ را بپردازند، اما باز این اتفاق رخ نداد و زیر قول خود زدند. فدراسیون وزنه‌برداری منبع درآمد خاصی ندارد و اگر این مبالغ در گذشته توسط آقایان به موقع پرداخت می‌شد این اتفاقات رخ نمی‌داد.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در مورد بدهی‌های مالیاتی عنوان کرد: به هر حال فدراسیون وزنه‌برداری سه‌ونیم میلیارد تومان (همراه با جریمه) بدهی مالیاتی دارد، اکنون با صحبت‌های انجام شده و رایزنی‌های صورت گرفته توسط سجاد انوشیروانی با مسئولان این اداره حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این مبلغ تخفیف داده شد، اما مابقی مبلغ به صورت اجباری برای فدراسیون وزنه‌برداری محاسبه شده است.

وی افزود: ما مکلف به پرداخت آن هستیم و بر همین اساس تا اواسط ماه آینده از مسئولان اداره مالیاتی فرصت خواسته‌ایم تا این مبلغ را به حسابشان واریز کنیم.

مقامی در خصوص مسدود شدن حساب فدراسیون وزنه‌برداری تاکید کرد: با توجه به مبلغ زیاد این جرایم اداره مالیات هم حق دارد درخواست مطالبات خود را داشته باشد، همچنین بار دیگر هفته گذشته حساب‌های ما مسدود و حتی از حساب ما پول برداشت شد. به هر حال چند فقره چک ضمانت در اختیار اداره مالیات قرار داده‌ایم تا طبق توافق‌های صورت گرفته، حساب مسدود شده فدراسیون در چند روز آینده باز شود تا بدین ترتیب از زیر دین اداره مالیاتی خارج شویم.

وی در پایان در مورد ارزیابی عملکرد تیم ملی وزنه‌برداری در مسابقات جهانی کلمبیا، خاطرنشان کرد: درباره عملکرد کادرفنی در قهرمانی جهان هنوز تصمیم‌گیری نشده و ظرف روزهای آینده این مساله هم مشخص می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *