گلزنی دوباره قدوس و آزمون مقابل حریفان/ ردینگ در حضور عزت‌اللهی به وست‌بروم باخت

8:49 - 15 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شب گذشته چند لژیونر کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، شب گذشته (شنبه) برخی از لژیونر‌های کشورمان برای تیم‌های خود به میدان رفتند و برخی از آنها درخشش هم داشتند.

لوشامپیونه فرانسه/ آمیان یک - دیژون صفر

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال فرانسه شب گذشته تیم‌های آمیان و دیژون به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم لژیونر کشورمان همراه بود. سامان قدوس در این بازی ۹۰ دقیقه برای آمیان بازی کرد و تک‌گل پیروزی بخش تیمش را به زیبایی هرچه تمام‌تر به ثمر رساند. همچنین این بازیکن پیش از آغاز این بازی جایزه بهترین بازیکن ماه باشگاه آمیان را هم دریافت کرد.

لیگ برتر روسیه/ روبین کازان یک - اورال صفر

در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روسیه شب گذشته تیم‌های روبین کازان و اورال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. سردار آزمون که از ابتدا در ترکیب کازان قرار گرفته بود، موفق شد تک‌گل تیمش را به ثمر برساند تا به این ترتیب ۳ امتیاز ارزشمند را برای روبین کازان به دست آورده و به درخشش خود ادامه دهد.

چمپیون‌شیپ انگلیس/ ردینگ یک - وست‌برومویچ ۴

در هفته دوازدهم چمپیون‌شیپ انگلیس شب گذشته تیم‌های فوتبال ردینگ و وست‌برومویچ به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست یاران سعید عزت‌اللهی در ردینگ همراه بود. عزت‌اللهی در این بازی ۹۰ دقیقه بازی کرد، اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند.

لیگ برتر قبرس/ آپوئل ۳ - آنورتوسیس ۲

در هفته پنجم لیگ برتر قبرس شب گذشته تیم‌های آپوئل و آنورتوسیس با یکدیگر مسابقه دادند که این بازی در نهایت با پیروزی تیم لژیونر کشورمان به پایان رسید. رضا قوچان‌نژاد در این بازی ۹۰ دقیقه در ترکیب آپوئل بود، اما نتوانست گلی برای این تیم به ثمر برساند.

لیگ برتر پرتغال/ ماریتیمو یک - ویتوریا ۳

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال پرتغال شب گذشته تیم‌های ماریتیمو و ویتوریا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با شکست یاران امیر عابدزاده همراه بود. عابدزاده در این بازی از ابتدا در دروازه ماریتیمو قرار گرفت، ولی موفق نشد از شکست تیمش جلوگیری کند و ۳ گل دریافت کرد.

لیگ ستارگان قطر/ الاهلی ۲ - الشحانیه یک

در هفته هشتم لیگ ستارگان قطر و در حضور امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده در ترکیب الاهلی، این تیم موفق شد به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کند. این ۲ لژیونر کشورمان ۹۰ دقیقه برای الاهلی بازی کردند و در پیروزی تیم‌شان نقش موثری داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *