عزیزی‌پور رییس فدراسیون اسکواش شد + عکس

12:07 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۸۷۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
امیر عزیزی‌پور برای 4 سال آینده به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شد.

خبرگزاری میزان - مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکواش از ساعت 10 صبح امروز(دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک و با ریاست محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

در این‌ مجمع مناف هاشمی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک، آرش فرهادیان، مدیر کل امور دفتر مشترک فدراسیون‌ها و شهرابی، مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشتند.

انتخابات فدراسیون اسکواش در حالی امروز دوباره با رقابت همان 4 کاندیدای قبلی برگزار شد که ماه گذشته(14 آذر ماه) با حذف نام یکی از کاندیداها و خروج اعضای مجمع از نشست، انتخابات لغو شده بود.

پیروز هاشمی ارس، بابک فقیر، محمد آران و امیر عزیزی‌پور 4 کاندیدایی بودند که برای ریاست فدراسیون اسکواش به رقابت پرداختند و این در حالی بود که بابک فقیر در شروع مجمع به نفع عزیزی‌پور انصراف داد.

در پایان از 50 رای ماخوذه، امیر عزیزی پور 24، پیروز هاشمی ارس 14 و محمد آران 11 رای کسب کردند تا به این ترتیب انتخابات به دور دوم و در رقابت بین عزیزی‌پور و هاشمی ارس کشیده شود.

در پایان روند برگزاری انتخابات در دور دوم امیر عزیزی‌پور با کسب ۳۴ رای برای مدت چهار سال به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد. پیروز هاشمی ارس نیز ۱۶ رای کسب کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *