رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تشریح شرایط رأی دهندگان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان وزنه‌برداری

11:31 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۸۰۷
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری به تشریح شرایط رأی دهندگان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان پرداخت.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، حسین مقامی در خصوص شرایط رای دهندگان در انتخابات کمیسیون ورزشکاران، داوران و مربیان اظهار داشت: افرادی که همزمان در دو یا سه بخش فعال هستند و مدارک مرتبط را دارند، در صورت احراز شرایط می‌توانند از حق رای خود استفاده کنند و در کمیسیون‌های مختلف به افراد مورد نظر خود رای دهند.

وی افزود: اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای عضویت در کمیسیون‌ها و همچنین تاریخ انتخابات حداکثر تا پایان هفته جاری اعلام می‌شود.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در توضیح این موضوع عنوان کرد: تعیین و اعلام تاریخ برگزاری انتخابات کمیسیون‌ها منوط به معرفی تمامی افرادی است که در دو یا سه بخش (ورزشکار، مربیگیری و داوری) به طور همزمان فعالیت دارند. به این منظور مهلت 2 روزه برای هیأت‌ها تعیین شده است.

مقامی درباره تاریخ 18 بهمن برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون وزنه‌برداری خاطر نشان کرد: برگزاری مجمع در تاریخ فوق نه فقط منوط به موافقت وزارت ورزش و جوانان است، بلکه در صورتی نهایی خواهد شد که فرآیند تایید صلاحیت نامزدهای ثبت نام شده، در زمان مقرر و قانونی انجام شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *