اولین برنامه کانون مجریان رسانه‌های دیداری برگزار شد/ دیدار با مردم سراوان

11:10 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۷۴۰
اولین برنامه رسمی کانون مجریان رسانه‌های دیداری در قالب سفر به سراوان در استان سیستان و بلوچستان و پیگیری مسایل این منطقه در راستای مسئولیت اجتماعی نهادهای فرهنگی، برگزار شد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی کانون، چند تن از بانوان عضو کانون مجریان‌ رسانه‌های دیداری در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی، در سفری دو روزه به سراوان سیستان و ‌بلوچستان، با تعدادی از اهالی این منطقه دیدار کردند.

سونیا پوریامین، ژیلا صادقی و آمنه رضوانی به نمایندگی از اعضای کانون مجریان‌ رسانه‌های دیداری این سفر خیرخواهانه را انجام دادند.

در این سفر از پایگاه‌های هلال احمر سراوان و موزه سفال کلپورگان که به ثبت جهانی رسیده است بازدید و‌ با بانوان هنرمند این روستا درباره مشکلات و مسایل فرهنگی گفتگو شد.

 دیدار با اهالی سراوان و اجرای موسیقی بومی و محلی از برنامه‌های این سفر بود. سونیا پوریامین، ژیلا صادقی و رضوانی به دعوت موسسه خیریه حیدر کرار داوطلبانه و به نمایندگی از اعضای کانون مجریان‌ رسانه های دیداری این سفر خیرخواهانه را انجام دادند.

در روز دوم این سفر، اقدامات خیرخواهانه‌ای در راستای مسئولیت اجتماعی انجام گرفت که می‌توان به بازدید از خوابگاه دانش‌آموزان پسر بی‌سرپرست یا بدسرپرست استان اشاره کرد که از نقاط دورافتاده برای ادامه تحصیل در این خوابگاه اسکان یافته‌اند و مشکلات و مطالباتی دارند.

هم‌نشینی و اطعام 500 کودک نیازمند روستای گزن، دیدار با اهالی روستای آپاتان و توزیع بسته‌های نوشت‌افزار میان کودکان روستا، حضور در جمع اهالی روستای سوران و پس کوه و بازدید از هنرهای دستی و بومی، بازدید از مدرسه نمونه دولتی شهید مطهری سراوان و دیدار و گفتگو با مدیرکل هلال احمر سیستان و بلوچستان و احصای نیازمندی‌های درمانگاه هلال احمر منطقه، دیگر فعالیت‌های اعضای اعزامی کانون بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *