گراسا: در 10 سال اخیر 50 میلیون دلار برای توسعه والیبال در جهان سرمایه‌گذاری شده

11:07 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۷۳۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: در 10 سال گذشته 50 میلیون دلار برای توسعه والیبال سرمایه‌گذاری شده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، آری گراسا در پیامی به مناسبت سال جدید میلادی، گفت: می‌توانیم یک سال تاریخی دیگر برای خانواده جهانی والیبال بسازیم. در سال 2022 هفتادوپنجمین سالگرد تاسیس فدراسیون جهانی والیبال را در سی‌وهشتمین کنگره جهانی فدراسیون جهانی والیبال در آرنهم هلند جشن گرفتیم. جایی که علاوه بر آینده روشن ورزشمان، در مورد هر آنچه به دست آورده‌ایم بحث کردیم.

وی با بیان این‌که امسال دهمین سال حضورم در فدراسیون جهانی والیبال به‌عنوان رئیس است، افزود: از اعتمادی که برای خدمت و هدایت ورزش محبوبمان به من کرده‌اید، تشکر می‌کنم. البته در گذشته هم به لطف تلاش‌های خستگی ناپذیر رئیس فدراسیون جهانی برای حرفه‌ای کردن مدیریت و اجرای بالاترین استانداردها و تمرکز قاطع بر نوآوری و فرصت‌ها برای همه، والیبال به توسعه رسیده است.

رئیس فدراسیون جهانی والیبال گفت: توسعه این ورزش در سراسر جهان در سال ۲۰۲۲ ادامه یافت. بار دیگر برنامه توانمندسازی والیبال را به روی تمام فدراسیون‌های ملی خود آغاز کردیم. خوشحالم که تعداد قابل توجهی از پروژه‌های بسیار قوی به نتیجه رسیده است.

وی تاکید کرد: از سال ۲۰۱۲، کل حمایت‌های توسعه‌ای ارائه شده از طریق کنفدراسیون‌های قاره‌ای، فدراسیون‌های ملی، انجمن‌های منطقه‌ایی و مراکز توسعه بیش از ۳۱۴ درصد افزایش یافته است. تقریبا 50 میلیون دلار آمریکا در حمایت از توسعه در طول ماموریت 10 ساله بنده به عنوان رئیس فدراسیون جهانی والیبال سرمایه گذاری شده است.

گراسا ادامه داد: همچنین شاهد رشد فوق العاده‌ای از کیفیت رویدادهای خود در سال ۲۰۲۲ بوده‌ایم که از جمله سه قهرمانی جهان به نمایش کامل درآمد. لهستان و اسلوونی میزبان مسابقات والیبال مردان جهان بودند، هیجانات و اتفاقات والیبالی تماشاگران را شگفت زده کرد در حالی که هلند و لهستان از مسابقات والیبال زنان جهان استقبال کردند. همچنین مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان در ایتالیا در کانون توجه‌ها قرار گرفت.

وی با بیان این‌که سال 2023 سالی باورنکردنی برای والیبال خواهد بود، گفت: ترکیب دیدنی و جذاب از شهرهای میزبان برای لیگ ملت‌ها خواهیم داشت. مسابقات جهانی والیبال ساحلی در مکزیک برگزار خواهد شد و فصل افتتاحیه تور ساحلی جهانی والیبال با فینال در ژانویه به پایان می‌رسد. سال 2023 مهم خواهد بود، چرا که تیم‌ها سفر مقدماتی خود را برای بازی‌های المپیک به پاریس ۲۰۲۴ آغاز می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *