رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکوری: بعید است بازیکنی از پیکان جدا شود

10:12 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۶۳۷
دسته بندی: ورزشی ، عمومی
قائم‌مقام باشگاه پیکان، جدایی بازیکنی از تیم فوتبال این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی را اتفاقی بعید دانست.

خبرگزاری میزان - ابراهیم شکوری در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پیکان، درباره شرایط خودروسازان اظهار داشت: پیروزی مقابل سپاهان در هفته چهاردهم لیگ برتر باعث خوشحالی خانواده پیکان و کارگران کارخانه ایران‌خودرو شد. تیم جوان و قدرتمندی داریم و این پتانسیل در پیکان وجود دارد که جزو تیم‌های نیمه بالایی جدول باشد.

وی با اشاره به میانگین سنی پایین بازیکنان پیکان تصریح کرد: سیاست ما، حمایت از بازیکنان جوان است و افتخار می‌کنیم بگوییم به اندازه سهم خودمان، در حال ساخت آینده فوتبال کشور هستیم. شاید حمایت از بازیکنان جوان همراه با سختی و تبعات باشد، اما نتیجه آن شیرین و جذاب است. این تیم می‌تواند بیشتر از این‌ها پیشرفت کند؛ چون از به لحاظ فنی و سنی شرایط قابل قبولی دارد.

قائم‌مقام و عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان در مورد نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفت: عملکرد تعدادی از بازیکنان جوان ما، نظر جامعه فوتبال را به خود جلب کرده و تماس‌ها از حالا شروع شده، اما با توجه به شرایطی که داریم، بعید است بازیکنی در نیم‌فصل از پیکان جدا شود. قرار است به دنبال پیشرفت و توسعه فوتبال کشور باشیم و امیدواریم حرفه‌ای‌گری و قانون‌مداری را در رفتار اهالی فوتبال ببینیم.

شکوری تصریح کرد: پیکان به معنای واقعی کلمه یک باشگاه است، ما در چند رشته تیمی مشغول فعالیت هستیم. در والیبال آقایان، عنوان قهرمانی آسیا و پنجمی دنیا را یدک می‌کشیم و در والیبال و فوتسال بانوان، صدرنشین لیگ هستیم. در فوتبال بانوان و هندبال هم می‌توانیم بازیکنان جوانی را به جامعه ورزش معرفی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فوتبال با استفاده از بازیکنان جوان، اهداف ترسیمی خود را دنبال می‌کنیم. همچنین در تیم‌های پایه فوتبال، والیبال و هندبال جزو پُرافتخارترین تیم‌ها هستیم. این اتفاق، قدرت پیکان در کشف و پرورش استعدادها را نشان می‌دهد که نشأت گرفته از فلسفه باشگاه است. نباید از اهداف‌مان دور شویم و این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: پیکان پیکان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *