توصیه جالب روزنامه انگلیسی به منچستریونایتد: طارمی جای رونالدو

9:55 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۵۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
روزنامه مطرح انگلیسی توصیه جالبی به سران باشگاه منچستریونایتد کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو سال ۲۰۲۲ را در حالی به پایان رساند که در ۵۱ مسابقه، ۳۷ گل به ثمر رساند و بعد از ام‌باپه (۵۶ گل)، ارلینگ هالند (۴۶ گل)، لواندوفسکی (۴۲ گل) در رده چهارم برترین گلزنان سال قرار گرفت. این آمار درخشان باعث شده است تا باشگاه‌های مطرح اروپایی طارمی را همچنان زیر نظر داشته باشند.

در حالی که این روزها مهدی طارمی، ستاره ملی‌پوش فوتبال ایران به یکی از گزینه‌های اصلی نقل و انتقالاتی تیم‌های مطرح فوتبال جهان از جمله آرسنال، چلسی و حتی لاتزیو تبدیل شده است، در جدیدترین اتفاق یکی از روزنامه‌های مطرح انگلیسی به تیم اول شهر منچستر توصیه کرده است که بعد از جدایی کریستیانو رونالدو از شیاطین سرخ، اقدام به جذب ستاره تیم فوتبال پورتو پرتغال کنند.

روز گذشته روزنامه میرر نوشت: یونایتد پیش از جام‌جهانی قرارداد رونالدو را فسخ کرد و غیبت این بازیکن در ادامه فصل در خط حمله می‌تواند محسوس باشد. در این شرایط مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای جانشینی ستاره پرتغالی باشد. این بازیکن 30 ساله در طول مدت 2 سال‌ونیمی که در پورتو حضور دارد توانسته 67 گل برای تیمش به‌ثمر برساند و خود را به عنوان یک مهاجم موفق و تاثیرگذار مطرح کرده است.

این نشریه انگلیسی در ادامه نوشت: شاید سن او باعث شود که یونایتد بتواند با قیمت کمتری این بازیکن را به خدمت بگیرد. بخصوص اینکه فقط یک‌ سال‌ونیم از قرارداد او با پورتو باقی مانده است. در این شرایط یونایتد می‌تواند با قیمتی خوب برای خریدش دست به کار شود. در شرایطی که در این زمستان یافتن مهاجم با قیمتی مناسب کار دشواری است، خرید او می‌تواند اتفاقی مثبت برای شیاطین سرخ باشد تا در تابستان به سراغ یک سرمایه‌گذاری بهتر بروند.

در حالی که قرارداد فعلی طارمی تابستان سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، باشگاه پورتو همچنان قصد دارد این قرارداد را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کند. تیم‌هایی از سری آ ایتالیا، لیگ برتر انگلیس و لیگ ۱ فرانسه خواهان جذب طارمی هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *