مراغه‌چیان: ساپینتو لجباز است، استقلال باید قید قهرمانی را بزند/ تماشای لیگ ایران چیزی جز سردرد ندارد

0:45 - 12 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۷۰۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تراکتور همیشه برای ما حریف سرسختی بوده و نباید آن‌ها را دست کم بگیریم، زیرا آن‌ها در تبریز مقابل ما بازی می‌کنند و این می‌تواند کار استقلال را سخت کند.

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص توقف تیم فوتبال استقلال مقابل مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد نبودیم. استقلال در این بازی چیزی برای ارائه نداشت. آبی‌پوشان در گذشته هرچه در بازی‌های خارج از خانه حالی برای بازی نداشتند حالا دیگر در خانه هم انگیزه‌ای برای بازی ندارند و همه این‌ها بخاطر شرایطی است که تمرکز آن‌ها را گرفته و به آن‌ها حق می‌دهم.

کارشناس فوتبال افزود: مس رفسنجان یکی دو موقعیت خوب داشت، اما از دست داد. متأسفانه از استقلال چیز خاصی ندیدیم و به ساپینتو نمره صفر می‌دهم. با این روندی که استقلال در پیش گرفته باید قید قهرمانی را بزنیم.

*استقلال هیچی برنامه‌ای برای گلزنی ندارد

وی ادامه داد: بعد از بازی‌های جام جهانی با آن کیفیت، حالا به تماشای لیگ ایران نشسته‌ایم که چیزی جز سردرد برای بیننده ندارد. این که لیگ ایران جذابیتی ندارد فقط بخاطر نبود تماشاگران است. مسابقه‌ای که تماشاچی در آن حضور نداشته باشد بازیکنان هم نباید بازی کنند. فوتبال بازی کردن باید در جهت لذت تماشاچیان باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عدم گلزنی مهاجمان استقلال تصریح کرد: در کنار اینکه استقلال بازیساز خوب ندارد؛ آبی‌پوشان برای گلزنی هیچ برنامه‌ای ندارند. ساپینتو باید در تمرینات با مهاجمان شوت زنی کار کند. وقتی تیم بازیساز ندارد و در خلق موقعیت عاجز هستند باید به یک طریقی دروازه‌ها را باز کنند و تنها راه این است که شوت از راه دور را در دستور کار قرار دهند.

*تراکتور همیشه برای استقلال حریف سرسختی بوده

وی با اشاره به عملکرد خوب‌ پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: به گل‌محمدی تبریک می‌گویم؛ او به خوبی توانست از محمد عمری بهترین استفاده را ببرد و با میدان دادن به او باعث شد تیمش یک بازی مهم مقابل گل‌گهر را پیروز شود. اما‌ در استقلال ساپینتو به جوانان تیمش بازی نمی‌دهد، بازی ندادن به آمانوف و یا امیرعلی صادقی هیچ چیز جز لجبازی مربی نیست.

مراغه‌چیان درباره دیدار هفته پانزدهم استقلال مقابل تراکتور عنوان کرد: تراکتور همیشه برای ما حریف سرسختی بوده و نباید آن‌ها را دست کم بگیریم، زیرا آن‌ها در تبریز مقابل ما بازی می‌کنند و این می‌تواند کار استقلال را سخت کند. با انتخاب سرمربی جدید تراکتور شناخت از تیم او کمی سخت است و نمی‌توان گفت چون بازی گذشته مقابل نساجی را شکست خوردند؛ حالا مقابل استقلال هم دست و پا بسته هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم به پایه‌های استقلال رسیدگی شود، زیرا فوتبال ایران واقعاً کم ستاره شده است و این مورد می‌تواند به آینده تیم ملی نیز کمک کند. امیدوارم نتایج لازم به دست بیاید تا استقلال قهرمان نیم فصل شود شاید کمی شادی به دل هواداران بنشیند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *