«نماز نا تمام» همرزم شهید چیت سازیان

8:37 - 13 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۹۷۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کتاب «نماز نا تمام»؛ شرح مجاهدات ناتمام نیروی رزمی، تبلیغی لشکر انصارالحسین استان همدان توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شد.

خبرگزاری میزان -لشکر انصارالحسین و شهدای بزرگ آن از مهمترین یگان‌های نظامی تأثیرگذار در دفاع مقدس بوده‌اند. حضور جلودارانه نیرو‌های دلاور استان همدان در خطوط مقدم نظامی و جان بر کفی آنان در دفاع از میهن عزیز اسلامی و ارزش‌های والای آن شهره خاص و عام است و توسط ستارگان اقبال همدان و نویسندگان چیره دست آن در کتب مختلفی، بازتاب یافته است.

یک بار از نگاه فرمانده دلاور گردان حضرت ابالفضل، حاج میرزا سلگی در کتاب آب هرگز نمی‌میرد به وقایع پرکشش و جذاب این لشکر نگاه شده و بار دیگر در کتاب وقتی مهتاب گم شد از دید نیروی ساده اطلاعات و عملیات، علی خوش لفظ ماجرا روایت می‌شود. یک بار در کتاب دلیل با شخصیت والای شهید چیت سازیان آشنا می‌شویم و دیگر بار به خانه‌ی این شهید بزرگوار راه می‌یابیم و در کتاب گلستان یازدهم از زبان همسر شهید با او آشنا می‌شویم.

کتاب نماز ناتمام که شرح مجاهدت‌های حجت الاسلام و المسلمین حسین شیراوند است، قدم به این راه پر فراز و نشیب گذاشته و این بار از نگاه نیروی "رزمی تبلیغی" به شرح روایت‌ها و مجاهدات شنیدنی خود و دیگر همرزمان می‌پردازد. او که افتخار همراهی و سربازی فرماندهانی چون، شهید چیت سازیان، شهید حاج حسین کیانی و حاج میرزا سلگی را در کارنامه دارد در سخت‌ترین نقطه درگیری حاضر می‌شود و با شلیک دقیق آرپی‌جی به شکارچی تانک معروف می‌گردد و از طرفی خود را به عنوان یک روحانی عهده دار تأمین و تزریق روحیه در بین نیرو‌ها می‌بیند و نمی‌گذارد هیچ چیز خللی در اراده آنان ایجاد کند. او طلبه‌ای است که در دو جبهه جهاد و علم حضور دارد و یا همنشین طلاب حوزه‌های علمیه است و یا مبارزان جبهه حقیقت. در ماجرای زندگی او با شهدای بسیاری از همدان و شهدای روحانی آشنا می‌شویم که راوی با آنان عقد اخوت خوانده بوده و یا دوستی صمیمی داشته است.

کتاب «نماز نا تمام»؛ شرح مجاهدات ناتمام نیروی رزمی، تبلیغی لشکر انصارالحسین(ع)؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین شیراوند در قطع رقعی، 402صفحه و به کوشش کمیل کمالی و مرتضی صمیعی تدوین و توسط انتشارات شهیدکاظمی روانه بازار شد.علاقه‌مندان جهت مشاهده وتهیه کتب می‌توانند از طریق سایت رسمی انتشارات شهیدکاظمی (nashreshahidkazemi.ir) و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب را تهیه نمایند.

انتهای پیام/


برچسب ها: نماز نا تمام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *