سرقت میلیاردی از خانه صاحبکار /یک متهم دستگیر و پلیس در تعقیب دومین متهم

21:24 - 14 مهر 1397
کد خبر: ۴۵۷۶۸۹
رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس از دستگیری سارقی خبر داد که با کمک هم دستش یک میلیارد طلا و جواهر و ارز را از خانه صاحبکار سابقش سرقت کرده بود.

سرقت میلیاردی از خانه صاحبکار /سارق که از شرکت اخراج شده بود تصمیم به سرقت از خانه صاحبکارش گرفت/یک متهم دستگیر و پلیس در تعقیب دومین متهم

سرهنگ ضرغام آذین در گفت وگو با خبرنگار میزان اظهار داشت: ساعت ۹:۳۰ دقیقه شب پنج شنبه دوازدهم مهرماه یکی از نگهبابان محله‌ای در شهرک غرب با سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی تماس و مأموران را درجریان ورود غیرقانونی دو مرد جوان به یک خانه ویلای خبر داد.

با دریافت این خبر بلافاصله تیمی از مأموران راهی محل حادثه شده وبا مشاهده دو مرد جوان که درحال فرار بودند در عملیاتی غافلگیرانه وشلیک تیرهوایی موفق به دستگیری مردی حدودا سه ساله شدند درجریان بازرسی از مردجوان مقادیر زیادی طلا و جواهر و دلار ویورو کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس افزود:پس از انتقال متهم به کلانتری وقتی مأموران وی را تحت بازجویی قرار دادند وی اعتراف کرد:حدود چهار سال پیش از طریق آگهی روزنامه به عنوان خدمتکار در یک شرکت ساختمانی آغاز به کار کردم، اما پس از مدتی به دلیل سرقت به زندان افتادم.

متهم ادامه داد:این سابق کیفری باعث شد از طرف مدیریت شرکت حکم اخراجم صادر شود به همین خاطر از او کینه به دل گرفتنم و سه روز پیش که از زندان آزاد شدم با هم دستی یکی از دوستانم که بیست ساله دارد خانه صاحبکار قبلی ام را زیرنظر گرفتیم. زمانیکه مطئن شدیم کسی درخانه نیست ابتدا در یکی از پارک‌های شهرک غرب مواد زیادی مصرف کردیم وسپس از طیق پنجره وارد خانه شدیم.پس از ورود به خانه متوجه شدیم کلید گاوصندوق رویی آن قرار دارد و ما به راحتی مقدار زیادی طلا وجواهر و ارز سرقت کردیم و متواری شدیم، اما پلیس مرا دستگیر کرد.

سرهنگ آذین افزود: تحقیقات برای دستگیری نفر دوم همچنان ادامه دارد و درحال حاضر حدود یک میلیارد تومان اموال سرقتی از او کشف شده است. توصیه پلیس به شهروندان این است که هیچ وقت زمان ورود و خروج خود از خانه را به کارمندان و کارگران خود اطلاع ندهید و از نگهداری مقادیر زیاد طلا و ارز در خانه خوداری کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *