رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

63 زندانی استان همدان در سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی از زندان آزاد می‌شوند

16:12 - 11 دی 1401
کد خبر: ۴۵۷۶۶۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان از آزادی 63 زندانی در این استان همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسن خانجانی موقر ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم علاوه بر بهره مندی از توانمندی‌های بی نظیر خود در میدان نبرد علیه دشمنان اسلام و انقلاب، از ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی بارزی نیز برخوردار بود.

وی شهامت، شجاعت، نوع دوستی، ولایتمداری، جان فدایی در راه خدا، خلوص در رفتار و کردار، مردم داری، دستگیری از نیازمندان و کمک به اقشار مختلف مردم بدون هیچ گونه چشم داشت و جامع نگری را از دیگر خصوصیات رفتاری آن شهید وارسته بر شمرد.

دادستان همدان تصریح کرد: از این رو به تأسی از رفتار و منش سردار دل‌ها و با توجه به بررسی‌های انجام شده؛ 63 زندانی به تعداد سال‌های عمر با برکت آن شهید والامقام در سومین سالگرد شهادتش، آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود باز می‌گردند.

خانجانی موقر اظهار کرد: مکتب شهید سلیمانی به عنوان مکتب یک جهادگر و انقلابی به تمام معنا و الگویی بی بدیل در جامعه به ویژه برای نسل جوان تبیین و تفسیر شود، مکتبی که با درون مایه فاطمی، در مسیر خون سرخ شهدای کربلا شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه سرمشق آزادی‌خواهان جهان به دستان عمارگونه شهید سلیمانی این قهرمان ملت ایران نوشته شده، گفت: حماسه آفرینی‌های سردار دل‌ها و ایستادگی غیورانه وی در برابر قدرت‌های پوشالی، سبب شده تا امروز او به عنوان نماد اسکتبار ستیزی در جهان معرفی شود و صهیونیست کودک کش و امریکای جنایتکار از شنیدن نام او نیز به وحشت بی‌افتند.

بیشتربخوانید

۲ محکوم به قصاص با تلاش اعضای شورای حل اختلاف شهرستان لردگان به زندگی بازگشتند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *